Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Abarth voorbumper lager dan origneel?
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
bravoke
Ik zou graag die voorbumper steken van abarth (lester),
die voorbumper komt die lager dan de originele, het lijkt van niet, ik zou dan wel willen dat hij iets lager komt van voor? is da zo??
is er iemand die daar afmetingen van heeft ofzo?

greetz
Slider
Ik heb de titel van dit topic aangepast. "Vraagje" is geen duidelijke topictitel. Je kunt er niet aanzien waar het over gaat, en daar zijn titels voor niet waar. smile.gif Verder heb ik hem verplaatst naar het forum Vragen/Problemen, aangezien het een vraag is.
Antwoord op je vraag. De Abart bumper is wel lager, maar niet ontzettend veel. Als je de afmetingen wilt hebben kan ik die morgen wel even voor je opmeten. Als je de boel lager wilt hebben, kun je het beste verlagen. Dit ziet er niet alleen beter uit, maar rijdt ook nog eens beter.
Kijk hier maar eens: :arrow: het heeft even geduurd maar eindelijk verlaagd
Monstra16v
De Abarth bumper loopt naar voren schuin omhoog. Vooraan is die net zo hoog als het origineel. Achteraan bij de kassen zo'n 7 cm a 10 cm lager, kan je bij mij goed zien want ik ben van orgineel naar Abarth gegaan en mijn binnen kant van de kas komt nu 10 cm te kort aan de onderkant en idem met de carrosserie balken, daar heb ik die moeten verlengen met een soort stoot bout.

Hopelijk ben je hier genoeg mee geïnformeerd. :wink:
Slider
Jullie hebben gelijk! :oops:
Excuses Monstra!
Nu gaarne weer back on topic.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.