Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Ex bravo ,te koop bij auto bedrijf geintreseerde oid?!
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > Algemeen
Breda1912
Zoals ik al had gemeldt, Me bravo verkocht.

Hij is niet de handel ingegaan , maar staat bij het autobedrijf waar ik hem heb ingerolen te koop!
Meschien zijn er mensen in ge intresseerd , want staat voor een zacht prijsje te koop!
Hieronder de advertentie!

Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Prijs € 1.950
Carrosserievorm Hatchback
Transmissie Handgeschakeld
Bouwjaar 1996-06
Brandstof Benzine
Kleur Blauw Metallic
Aantal deuren 3
Kilometerstand 140.820 km

Opties:
Benzine, Hatchback, 3 Deuren, Handgeschakeld 5-versnellingen, APK-2008-12, Motorinhoud 2000CC, Aantal cilinders 5, Vermogen 150 pk, Gewicht 1192 Kg, ABS, achterspoiler, airbag dubbel, bekerhouder(s), boardcomputer, bumpers en spiegels in carrosseriekleur, centrale vergrendeling met a.b., deelbare achterbank, elektr. buitenspiegels verwarmd, elektrische ramen voor, in hoogte verstelbare stoel(en), lichtmetalen velgen 15", mistlampen, onderhoudsboekje aanwezig, radio/cassette, spoiler achterkant, Airbag bestuurder, Airbags voor, Getint glas, Hoofdsteunen achter, In hoogte verstelbaar stuur, Mistlampen voor, Sideskirts, Sportinterieur, Sportstoelen, Sportuitlaat, Stuurbekrachtiging.
Opmerkingen:
IZGST

Website van het autobedrijf is : www.joosenautos.nl!

Cheers!
Rohan
bartmk3
En wat is je nieuwe auto voor iets gworden? shiny.gif
Breda1912
Peugeot 206 , sorry haha;)
bartmk3
Ik leef met je mee wink.gif

Veel plezier ermee!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.