Help - Search - Members - Calendar
Full Version: distributie verlopen of geknapt
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Schade
trofeoNR1
hallo beste mensen,

ben nieuw op dit deze site maar ben zware fiat fan met voorkeur BRAVO!!!

heb alleen een groot probleem vorige week is mijn distributie riem verlopen of gekapt heb
deze bravo 1.2 16v trofeo nog geen 2 maanden dus ben echt zwaar genaaid!!
waarschijnlijk zijn dus mijn zuigers tegen mijn kleppen gekomen en is dus mijn kop omhoog
gekomen dus in het kort alles verrot. cry.gif

wie kan me helpen of weet waar ik nieuwe onderdelen kan krijgen voor mijn bravo zodat ie
weer blij door het leven kan shiny.gif

help my out

groet voske.
FMC WEEKEND
welkom jammer dat het op deze manier moet maar toch welkom

welke regio woon jezelf is misschien makkelijker voor mensen die mensen kennen die willen helpen of raad weten in de buurt

succes en laat ons even weten hoeveel kleppen er krom waren
trofeoNR1
ja idd jammer dat het zo moet maar goed toch bedankt.

ik woon in de regio arnhem.

weet nog niet hoeveel kleppen er kapot zijn maar als ik het weet laat ik het cker weten.

groet patrick
jackal
hallo welkom

Wel verrot zeg dat dit gebeurd is.
hoeveel kilometers staan er nu op? bij deze auto's moet je elke 3jaar of 60.000 km de distributie vervangen.
Kan je dealer waar je hem gekocht hebt niet verantwoordelijk stellen.

Vertel eens wat meer over de bravo en laat eventueel even een fotootje zien.
Je zou eventueel een gereviseerd blok kunnen kopen.
Of je motor laten reviseren dat lijkt me voor een 1.2 trofeo niet zo heel erg duur.

gr. jackal
trofeoNR1
hoi,

ja idd verrot!!

maar hij heeft nu 167000 kilometer gelopen en ben nog in gesprek met de dealer waar ik de auto heb gekocht
maar de auto was 3000 euro toen ik hem kocht dus hoeft hij geen garantie te geven maar ja het is gewoon niet
netjes dat hij nix heeft gezegd.
en hij is wel bovag aangesloten dus ik dacht dan zal het wel goed zijn maar niet dus....

maar heb je misschien enig idee wat het kost om een blok te reviseren???

groet voske
tamael^
QUOTE (trofeoNR1 @ Apr 21 2008, 23:18) *
hoi,

ja idd verrot!!

maar hij heeft nu 167000 kilometer gelopen en ben nog in gesprek met de dealer waar ik de auto heb gekocht
maar de auto was 3000 euro toen ik hem kocht dus hoeft hij geen garantie te geven maar ja het is gewoon niet
netjes dat hij nix heeft gezegd.
en hij is wel bovag aangesloten dus ik dacht dan zal het wel goed zijn maar niet dus....

maar heb je misschien enig idee wat het kost om een blok te reviseren???

groet voske

Bel is met Geuzendam Almelo, als het blok te redden is kunnen zij je dat vertellen. kleppen zijn goed te vervangen en als de motor einde is kunnen ze je daar ook aan helpen.

tamael
trofeoNR1
hallo,

kan er ook een zwaarder blok in mijn fiat bravo 1.2 16v??
een 1.6 16v bijvoorbeeld??

groet voske
tamael^
QUOTE (trofeoNR1 @ Apr 22 2008, 18:48) *
hallo,

kan er ook een zwaarder blok in mijn fiat bravo 1.2 16v??
een 1.6 16v bijvoorbeeld??

groet voske

als je een paar duizend over hebt vast wel. maar denk dat je dan goedkoper kan kijken naar een 1.6. het probleem is gewoon dat de 1.2 en 1.6 allebij goed aanwezig zijn.

als je naar een exoot gaat kan het lonend zijn. (bijvoorbeeld een hgt naar hgt 20VT ombouwen) maar bij een ombouw heb je echt je handen vol.

tamael
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.