Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Is dit wat?
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
Arjen 1.6 GT
http://link.marktplaats.nl/163102671

Ik kwam 'm tegen op marktplaats, en de prijs is wel erg laag. Is 't wat? Of is 't rommel.
Gwboes
Is wel goedkoop ja nosmile.gif
Maar er wordt niks van een merk genoemd en dat heb ik meestal zo mijn twijfels.
Arjen 1.6 GT
Ja dat heb ik ook. En het is ook net een te hoge prijs om te zeggen: Ach, 't kan ook geen kwaad om te proberen puh2.gif...
BravoUser
Tis gewoon goedkope troep...

In Tros-Opgelicht is een gast geweest...die er een Bosch Verpakking omheen liet printen/maken.
En verkocht ze voor 189,=Euro ofzo...

Hierbij de link van 12-02-2008

-->Tros-Opgelicht<--

Greetz,
BravoUser thumbsup.gif
Arjen 1.6 GT
Het was te proberen vork.gif. Welk (echt) merk en welke winkel/webshop is dan wel aan te raden?
Red Turtle
ik heb een setje van cobra, gekocht op www.custom-tuning.nl en ik ben er zeer te spreken over ook geen problemen enzo.

ik heb hem voor actie prijs van 92,50 gekocht en gloof dat die nu 115 is ofzo.
GeMiNi
Ik en Fred (psycho) hebben camco, ik heb ze voor 100, - gekocht op automaxx summer edition
Arjen 1.6 GT
Hehe die prijs was dan een mooie aanbieding! Ik zie bij Ron de Vries Camco setjes voor 250.
GeMiNi
Klopt, dat zijn de nieuwere types met kleinere ballastkastjes en deze zijn ook aan te sluiten als je bijvoorbeeld een can-bus systeem hebt zoals peugeot. Bij oudere type bravo's kun je nog steeds de ouderwetse xenonkits gebruiken.
Arjen 1.6 GT
Okay, dan zal ik daar ooit ook maar 'ns naar op zoek moeten gaan! Thanks voor de tips in ieder geval!
forbidden
check anders ook ff carfanatics.nl

daar is altijd wel een inkoopactie aan de gang
Arjen 1.6 GT
QUOTE (forbidden @ Apr 16 2008, 20:19) *
check anders ook ff carfanatics.nl

daar is altijd wel een inkoopactie aan de gang

Daar loopt inderdaad nog een actie ja. Maar dat is een set van 200,- en voorlopig ga ik me nog niet wagen aan zulke aankopen (grote beurt in zicht...). sadley.gif puh2.gif
Arjen 1.6 GT
En dit dan? http://www.hifidump.nl/catalog/product_inf...roducts_id=4627

Welke Kelvin waarde is aanbevolen btw?
Arjen 1.6 GT
Nevermind, ik heb een Pilot Xenon HID 8000k set gekocht. Binnenkort ff inbouwen of laten doen, zie ik nog wel ff!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.