Om de zoveel tijd komt het bij mijn Brava 1.6 16v voor dat de motor compleet stilvalt. Er branden dan geen waarschuwingslampjes, het gebeurt gewoon spontaan. De laatste keer gebeurde het op de snelweg, 140 km/u op de rechtse baan, dit was op z'n zachts gezegd geen prettige ervaring. Het euvel komt al voor vanaf dat de wagen nieuw afgeleverd is, maar dit is echt zo'n af en toe storing (+- 1 keer per maand). De oplossing is de wagen opnieuw op kontakt zetten en starten, probleem opgelost. De dealer heeft er al enkele malen naar gekeken, computerdiagnose enz. maar kan niets ontdekken. Zijn er misschien meer mensen die dit euvel herkennen en misschien de oorzaak weten?
evill bravo
Mar 31 2004, 19:28
Je zou sneeky eens een persoonlijk bericht kunnen sturen die werkt in een fiat garage!! Ikzelf heb het nog niet eerder gehoord!! lijkt me geen prettige ervaring met 140!!!
Greetz Evill Bravo.
(p.s Stuur ze met zulke problemen allemaal naar jou toe sneeky!! denk dat jij er het meeste verstand van hebt!! En van KITTEN Natuurlijk haha
Dank je voor je snelle reactie, zal sneeky een berichtje sturen. Voor de rest trouwens geen slecht nieuws over de brava, is mijn 6de Fiat en volgens mij een zwaar ondergewaardeerde wagen!
evill bravo
Mar 31 2004, 20:00
Graaf gedaan daar is dit forum en de club voor!!

Voor de rest zouden we graag uiteindelijk als het probleem is opgelost weten waar het aan lag, dit om eventueel in de toekomt andere leden met dezelfde problemen te helpen.
Greetz evill bravo