Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Vraag over BDP Sensor HGT
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
Rayman19876
Hallo allemaal,

Ik ben vanmiddag maar even op zoek gegaan onder de kap, naar mijn bdp sensor. Ik heb hem alleen niet kunnen vinden. Volgens Eper, zou die aan de kant zitten van het uitlaatspruitstuk, maar daar zit die niet, ik heb t/m het gasklephuis verwijderd, en gezocht onder het inlaatspruitstuk, maar ook daar, voor zover ik erbij kon, kon ik em daar niet vinden. Heb even een foto gemaakt,

Heb alles maar weer terug gemonteerd, want moest naar de sportschool, en het werd snel donker.

Hier nog een plaatje van Eper, waar nummer 4 de bdp sensor moet zijn:

Wie weet dit?

MVG Raymond

P.s, Nu heb ik het id dat ik me uitlaatspruitstuk moet verwijderen, om de sensor te kunnen zien.
tamael^
QUOTE (Rayman19876 @ Apr 2 2008, 23:43) *
Hallo allemaal,

Ik ben vanmiddag maar even op zoek gegaan onder de kap, naar mijn bdp sensor. Ik heb hem alleen niet kunnen vinden. Volgens Eper, zou die aan de kant zitten van het uitlaatspruitstuk, maar daar zit die niet, ik heb t/m het gasklephuis verwijderd, en gezocht onder het inlaatspruitstuk, maar ook daar, voor zover ik erbij kon, kon ik em daar niet vinden. Heb even een foto gemaakt,

Heb alles maar weer terug gemonteerd, want moest naar de sportschool, en het werd snel donker.

Hier nog een plaatje van Eper, waar nummer 4 de bdp sensor moet zijn:

Wie weet dit?

MVG Raymond

P.s, Nu heb ik het id dat ik me uitlaatspruitstuk moet verwijderen, om de sensor te kunnen zien.

dat zijn je 2 pingel sensoren. zal eens kijken voor een foto.

de bdp sensor zit dichter bij je vliegwiel en moet je van onder de auto vervangen.

*EDIT*

was te snel. je hebt idd de bdp sensor. maar de plek op de tekening klopt niet.

tamael
Rayman19876
Owkay, zal hem dus even op pootjes moeten zetten. Maar dan zit ie waarschijnlijk wat verder naar achter, want als ik half onder mijn wagen lig, kan ik hem nog niet zien. Wel leuk, zo zie je ook nog eens wat, dat hele gasklephuis los hypocrite.gif . Is al heel wat voor mij, maar zeker niet echt moeilijk.

Raymond.
tamael^
QUOTE (Rayman19876 @ Apr 2 2008, 23:57) *
Owkay, zal hem dus even op pootjes moeten zetten. Maar dan zit ie waarschijnlijk wat verder naar achter, want als ik half onder mijn wagen lig, kan ik hem nog niet zien. Wel leuk, zo zie je ook nog eens wat, dat hele gasklephuis los hypocrite.gif . Is al heel wat voor mij, maar zeker niet echt moeilijk.

Raymond.

je hebt pm.

tamael
Rayman19876
QUOTE (tamael^ @ Apr 3 2008, 00:04) *
je hebt pm.

tamael

Nog bedankt voor de info thumbsup.gif . Ik heb uiteindelijk de brug van de beunhaas achter mijn werk mogen lenen. Nog ffies moeten zoeken, maar toch gevonden. Alleen wel ondervonden dat de motor nog behoorlijk heet was hypocrite.gif .

MVG Raymond

P.s: Heb alleen niet meer foto's gemaakt voor een How-to helaas. En kan een slotje op.
Gwboes
QUOTE (Rayman19876 @ Apr 4 2008, 00:06) *
Alleen wel ondervonden dat de motor nog behoorlijk heet was

heb zaterdag bougies vervangen van een punto die net 15 kilometer had gereden... die pak je ook geen 2e keer beet lol.gif
tamael^
QUOTE (Gwboes @ Apr 4 2008, 00:11) *
heb zaterdag bougies vervangen van een punto die net 15 kilometer had gereden... die pak je ook geen 2e keer beet lol.gif

*GrijnZ* die fout maken we allemaal.

of kleppen willen stellen van een auto die 1 minuut gelopen heeft. word toch ook al best warm.

tamael
Rayman19876
Neej, dat het heet kan worden, hebben we dus allemaal gemerkt yummie.gif . Vlak daarvoor heb ik nog het heerlijke geluid van mijn 5pitter in een tunnel willen horen. Met raam open uiteraard. Maar daar wordt de motor ook niet echt koeler op hypocrite.gif .(heb ik gemerkt)

MVG Raymond
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.