viggen
Mar 31 2004, 13:05
als ik een tijdje aan het rijden ben, meestal wanneer mijn motor iets warmer komt te staan dan ruik ik soms precies puur benzine in mijn auto. k'heb al eens de motorkap dan opengegooid, maar vandaar lijkt de stank niet te komen. weet er iemand wat er mis kan zijn? katalisator mss?
(bravo 1.6 16v)
Dream Hitchers
May 3 2004, 11:05
heb je daar geen last van als je net de auto instapt.
Daar heb ik wel last van maar als je rijd is er nix aan de hand bij mij dan.
En misschien helpt het wel als je op het knopje onder je stoel zit een keertje goed indrukken wie weet.
En ik ga binnen kort men achter bank eruit halen als er een leiding een gaatje of iets dergelijks zit ofzo het stinkt wel.
Als ik iets meer weet over stinkende benzine geur in de auto laat ik het wel weten waar of hoe het zit.
Greetings Geert Aka BravoDriver toekomst Dream Hitchers
madbull
May 6 2004, 18:26
De mijne meurt ook naar benzine. Vooral wanneer het wat warmer buiten is, kan echter geen gaatje/ietsje vinden. Daarnaast is het alleen wanneer er echt mee gereden wordt, en lijkt het vooral onder de motorkap uit te komen.
1.4 12v
Dream Hitchers
May 6 2004, 19:24
QUOTE (madbull)
De mijne meurt ook naar benzine. Vooral wanneer het wat warmer buiten is, kan echter geen gaatje/ietsje vinden. Daarnaast is het alleen wanneer er echt mee gereden wordt, en lijkt het vooral onder de motorkap uit te komen.
1.4 12v
daar heb ik alleen s'morgens last van als ik men karretje ga zitten is vreemd. maar ik wil het weten en vinden.
Weasel
Jul 11 2004, 16:04
Ik heb er ook last van, ik ga binnenkort toch naar de dealer toe, dan moet die er maar even naar kijken want helemaal kosjer lijkt het me niet
Dream Hitchers
Jul 11 2004, 16:31
Ik heb nu alle hoeken en gaten en gleuven en groeven en andere tussen andere dingen gekeken maar ik heb nix gevonden wat ook maar naar bezine geur rook of ergens kon zitten en ik ben hiermee nog niet klaar mee.
Ik ga onder tussen alles goed schoon maken inclusief de chassie van de auto dus ik ga hiermee door tot ik het gevonden heb.
Greeetings Geert
BravoHGT20v
Jul 11 2004, 22:00
QUOTE (Dream Hitchers)
Daar heb ik wel last van maar als je rijd is er nix aan de hand bij mij dan.
Heb ook zoiets gehad bij mijn vorige auto, hier bleek dat de toevoer op het blok (leiding) niet goed aansloot en hier dus benzine langs lekte.
De geur kon dus heel goed vanuit de motorruimte kopen als je het alleen ruikt als je stilstaat en niet als je rijdt. De ventilatie zuigt bij stilstand namelijk ook lucht aan die zich in de motorruimte bevindt en als je rijd gebeurt dit niet.
Groeten Mark
Ben afgelopen vrijdag bij de dealer geweest met dezelfde vraag, had er ook last van. Kijk in ieder geval even naar de rubber onder je benzinedop. Door het rijden met ramen open, trekt er een vacuum en trekt ie de lucht daarvandaan naar binnen.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.