Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Startmotor
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Schade
Psycho
HEy luitjes...

Het is weer zover...
De bravo heeft weer ziektes...
Zo start hij en zo start hij niet meer...
Startmotor is defect helaas...

Weet iemand wat zo'n geintje kosten kan??? ( Tamael ) ?
Het is voor de 1.8 GT...

Grtz Fred...
tamael^
QUOTE (Psycho @ Mar 28 2008, 21:27) *
HEy luitjes...

Het is weer zover...
De bravo heeft weer ziektes...
Zo start hij en zo start hij niet meer...
Startmotor is defect helaas...

Weet iemand wat zo'n geintje kosten kan??? ( Tamael ) ?
Het is voor de 1.8 GT...

Grtz Fred...

erm, als hij niet meer klikt kan het alleen je relais zijn. deze is voor niet te veel te vervangen.

een gereviseerde startmotor zit rond de 150 euro als ik me niet vergis. wat je zelf kan bekijken is of de auto een stukje in de versnelling verdrukken helpt. (hoge versnelling drukt makkelijker) het kan wel eens gebeuren dat de bendix niet vol uitkomt en het relais niet goed bekrachtigd word,

wat je verder ff kan meten is of je wel een stuurstroom op je relais krijgt tijdens de startpoging

vervangen is bij de 1.6 en 1.8 vrij eenvoudig mocht het nodig zijn.

tamael
GeMiNi
Maresia parts was ik 50 euro voor een gebruikte kwijt met garantie en verzendkosten. Vervangen was 20 minuten, 3 bouten aan de bak en 2 op de startmotor
Dutch Dimension
Dat krijg je ervan he Fred

Als je die autos te veel of juist te weinig aandacht geeft gaan ze moeilijk doen

Kijk maar naar de mijne loser.gif lol.gif
Basjeturbo
QUOTE (Dutch Dimension @ Mar 30 2008, 20:20) *
Dat krijg je ervan he Fred

Als je die autos te veel of juist te weinig aandacht geeft gaan ze moeilijk doen

Kijk maar naar de mijne loser.gif lol.gif

Damm dan moet ik ook gaan oppassen, al 4 jr geen centje pijn. Nu krijgt hij momenteel veel aandacht en liefde en een verwenpakket. Nou hopen dat hij mij daarna ook tegemoet blijft komen natuurlijk shiny.gif
tamael^
QUOTE (Basjeturbo @ Mar 31 2008, 01:10) *
Damm dan moet ik ook gaan oppassen, al 4 jr geen centje pijn. Nu krijgt hij momenteel veel aandacht en liefde en een verwenpakket. Nou hopen dat hij mij daarna ook tegemoet blijft komen natuurlijk shiny.gif

Bij geuzendam een 2e hands 60 euro. hypocrite.gif (bijna alle modellen.)

tamael
hoomer2410
ik was by maresia parts 35 eurie's kwijt + 3 mnd garantie maar dat was voor een marea weekend weet nie of dat anders is smile.gif
tamael^
QUOTE (hoomer2410 @ Jul 9 2008, 19:56) *
ik was by maresia parts 35 eurie's kwijt + 3 mnd garantie maar dat was voor een marea weekend weet nie of dat anders is smile.gif

nope. maresia is een sloper waar je idd geluk kunt hebben. heeft het niet altijd liggen.

tamael
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.