Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Auto's Te Koop
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > Forum Mededelingen
Psycho
Weet niet hoe sommige erover denken maar hetvolgende,

Ik wil in de gaten gaan houden met de te koop aangeboden auto's...
zie dat er momenteel veel bravo's te koop aan geboden worden door mensen die 1 dag lid zijn...
Dit gaat er bij mij niet meer in...
Zie dit als spam en ga dit verwijderen...

Grtz fred...
BravoUser
worshippy.gif worshippy.gif worshippy.gif

Helemaal mee eens Fred... yes_new.gif

We zijn immers geen marktplaats hier... bonk.gif

Greetz,
BravoUser thumbsup.gif
Ruudje
Amen!

That's all wink.gif
Psycho
pff... en wat je dan via pm krijg...
ach ja, ben blij dat jullie het wel met me eens zijn biggrin.gif
melee
Gedeeltelijk mee eens. Uiteraard is het hier geen marktplaats of autotraider maar het geeft in sommige gevallen wel de mogelijkheid voor leden om aan een bravo te komen. Autos die ooit onder de vorige eigenaar op forum rondgereden hebben. Of de enkele auto die wel de moeite waard is.

Ideetje: appart gedeelte forum, kan iedereen zelf bepalen of het spam of niet is. Ikzelf vind het idd ook zeer vervelend gezien ik zobieso niet geinterreseerd ben in een andere auto. ( of alleen plaatsen in overleg met forumbeheerders)

Dus zolang het niet begint met: na lang bij de club gezeten te hebben.....
Kan ik het missen;)
BeHa
Ben het eens met Melee. Mensen die hier al langere tijd op het forum actief zijn, mogen na mijn mening hun bolide rustig te koop zetten. Echter, mensen die niet eens de moeite nemen om zich eerst voor te stellen, mogen van mijn part meteen verwijderd worden. Ten slotte is dit forum om je auto te showen en informatie uit te wisselen. Logischerwijs doet de een dit meer dan de ander, maar het gaat zich erom dat dit geen marktplaats moet worden. Die site bestaat namelijk al!
Gr, BeHa
Ruudje
Even voor de duidelijkheid je mag je auto tekoop zetten op het forum MAAR niet als je daar alleen voor komt dat is de stelling!!

We hebben ook een auto sectie onder vraag en aanbod: KLIKKERDEKLIK

Het gaat hier puur om de ééndagsvliegen die alleen hier komen om hun auto te verkopen.. Zo werkt dat natuurlijk niet daar heb je inderdaad Marktplaats voor en de advertenties missen vaak nog fatsoenlijke tekst en uitleg over plaatjes al niet te praten...

Dus ik mag nog steeds mijn auto verkopen alleen niet piet die zich net twee seconden aangemeld heeft!!
Psycho
Dat is idd de setup,
mensen die zich alleen voor de verkoop aanmelden...
en dan beweren dat ze mega liefhebber zijn... confused.gif
zal best maar kom op zeg...
tamael^
QUOTE (Psycho @ Mar 28 2008, 21:29) *
Dat is idd de setup,
mensen die zich alleen voor de verkoop aanmelden...
en dan beweren dat ze mega liefhebber zijn... confused.gif
zal best maar kom op zeg...

ik vind dit een goed idee. een idee is ook om de auto's in ergens anders gezien te zetten. dit geeft veel minder binding met het forum?

dit is wel een vaag ideetje maar wieweet wat?

tamael
RARARA
Ik heb er geen problemen mee, als mensen zich enkel aanmelden om hun auto te verkopen nosmile.gif

Tis en blijft een openbaar forum en idd wie weet vindt een zoekende gebruiker, die eerst hier rondneust om wat gebruikers-ervaringen op te doen, zijn of haar wagen idea.gif

Wat mij een goede oplossing lijkt is een aparte sectie voor vraag en aanbod van auto's, het op slot zetten van de mogelijkheid om reply's te geven, zodat geinteresseerden enkel via PM meer info op kunnen vragen idea.gif

We moeten een duidelijke lay-out van de advertentie als voorbeeld geven, zoals die advertentie er minimaal uit moet zien, voldoet ie daar niet aan, wordt ie gewist.
Voldoet ie aan de eisen blijft ie staan wink.gif
Psycho
nja maar het blijft stierlijk vervelend...
maar idd een aantal eissen aan stellen waaronder een aantal posts of wat dan ook...
want wat hebben we nou aan mensen die alleen maar anamelden om de wagen te verkopen ?
Dutch Dimension
Ik ben het met Mathijn eens

Ik heb geen problemen met mensen die alleen hier komen om hun auto te verkopen

wink.gif
tamael^
QUOTE (Dutch Dimension @ Mar 29 2008, 12:53) *

wink.gif

maar dan aub niet tussen de bolides van forumleden. het uit elkaar houden zou naar mijn mening veel prettiger zijn.

tamael
Ferry
QUOTE (Dutch Dimension @ Mar 29 2008, 12:53) *

wink.gif

sluit ik me ook bij aan, ze veroorzaken toch verder geen overlast ? Ze plaatsen alleen een advertentie, die kun je ook gewoon negeren en er overheen lezen wink.gif
Secrifice
ben ik het volkomen me eens. Het is voor de aanbieder natuurlijk wel makkelijk om het bij een club te adverteren smile.gif.

Ik zeg idd ook verwijderen!!!!! En de gebruiker een waarschuwing sturen.

Mvg
melee
QUOTE (Dutch Dimension @ Mar 31 2008, 14:37) *

Dan voor degene die het wel vervelend vinden puh2.gif beetje een tussenweg zoals hieronder dan.

QUOTE (tamael^ @ Mar 31 2008, 14:37) *
maar dan aub niet tussen de bolides van forumleden. het uit elkaar houden zou naar mijn mening veel prettiger zijn.

tamael

Als de opzet is als tamael zegt. dus dat er dan een scheiding wordt aangebracht dan is er in iedergeval al een boel ergenis opgelost.
BravoUser
Jammer hoor....

2 Bestuursleden en 1 Moderator....vinden het GEEN probleem...
Dus beslissen ze maar dat het wel zo moet blijven...helaas. frusty.gif

Terwijl... 1 Bestuurslid en 1 Donateur en een 6 tal (club)leden het NIETS vinden.
Dat er gewoon maar aangemeld word..en Te Koop gezet word, als op marktplaats. bonk.gif

Ik hoop dat er wellicht meerdere (club)leden zijn...die hierover hun mening willen doen uiten..??!!??

Hoor het graag,
BravoUser thumbsup.gif

P.S @Moderator's maak er anders een Poll van ofzo.. idea.gif
ZeroY
Ik vind het niet echt storend dat mensen zich aanmelden, enkel om hun auto te hopen verkopen. Echter, ik vind het wel "triest" aangezien dit idd geen marktplaats is.

Een apart sub forum enkel om auto's te verkopen voor dat soort mensen is een optie. Een andere optie is een verkooptopic van zo'n persoon gelijk sluiten zodat er verder geen onnodige reacties op kunnen komen. Mocht iemand hier interesse hebben voor die wagen (kans is volgens mij niet aanwezig) dan kan hij die verkoper altijd een PM sturen want dat krijgt ie wel op z'n e-mail binnen.
Brooklyn
Ik kan het ook storend vinden als mensen hier alleen maar komen om een auto of dergelijke te koop aan te bieden! Daar heb je uiteindelijk marktplaats voor, want wij weten mp ook wel te vinden. Verbieden is mss wat moeilijk, echter kan je mss wel een aantal eisen stellen waar een advertentie aan moet voldoen; Voltallige gegevens van de auto, foto's (en mss een kleine bijdrage, haha). En anders zonder pardon verwijderen...

Groetjes Rick
Ferry
QUOTE (Brooklyn_Brava @ Apr 1 2008, 16:02) *
Ik kan het ook storend vinden als mensen hier alleen maar komen om een auto of dergelijke te koop aan te bieden! Daar heb je uiteindelijk marktplaats voor, want wij weten mp ook wel te vinden. Verbieden is mss wat moeilijk, echter kan je mss wel een aantal eisen stellen waar een advertentie aan moet voldoen; Voltallige gegevens van de auto, foto's (en mss een kleine bijdrage, haha). En anders zonder pardon verwijderen...

Groetjes Rick

hetgene wat ik wél kan doen is dat een topic in bepaalde forums eerst goedgekeurd moet worden door admins/moderators voordat het zichtbaar is. Tegengaan kun je het toch niet, ik kan niet mensen verbieden om te registeren en dan iets te verkopen, dat is technisch gezien gewoon niet mogelijk. Voorgenoemde optie is een mogelijkheid, of het handmatig verwijderen van posts. Een apart forum er voor aanmaken zie ik geen nut in, aangezien sommige mensen het nu al te moeilijk vinden om de FAQ/regels mbt. posten door te lezen, laat staan dat iemand die alleen registreerd om een advertentie te plaatsen dat ook daadwerkelijk zou doen.
Dutch Dimension
QUOTE (BravoUser @ Apr 1 2008, 11:03) *
Jammer hoor....

2 Bestuursleden en 1 Moderator....vinden het GEEN probleem...
Dus beslissen ze maar dat het wel zo moet blijven...helaas. frusty.gif

Terwijl... 1 Bestuurslid en 1 Donateur en een 6 tal (club)leden het NIETS vinden.
Dat er gewoon maar aangemeld word..en Te Koop gezet word, als op marktplaats. bonk.gif

Ik hoop dat er wellicht meerdere (club)leden zijn...die hierover hun mening willen doen uiten..??!!??

Hoor het graag,
BravoUser thumbsup.gif

P.S @Moderator's maak er anders een Poll van ofzo.. idea.gif

ik zelf vindt dit zeuren (er stond een andere tekst maar we zijn klaar met aanvallen hier tegen personen jou mening is jou mening en hoeft niet met letters hier op het forum AANGEP. DOOR FMC WEEKEND )

Heb alleen mijn mening geven ,en mensen geven hier nog steeds hun mening over

Wij van het bestuur en het moderator team moeten ook werken voor hun geld (12 uur per dag af en toe)
Dus hebben we niet de tijd alles ff meteen te regelen

We gaan dit namelijk komend weekend ff bespreken tijdens de meeting (wij komen naar een meeting niet naar een vergadering die wordt zsm gepland AANGEP. DOOR FMC WEEKEND)
En dan nemen we een beslissing (zal een tussen weg tussen verschillende meningen worden denk ik)

EN DIT TOPIC GAAT OP SLOT EN BLIJFT OP SLOT OM ERGERE AANTIJGINGEN TE VOORKOMEN

WE ZITTEN NIET OP HET SUPERBONKEN FORUM VAN DE NEDERLANDSE KNIKKERBOND

aangepast door FMC WEEKEND
Ferry
mijn slot woord :

Ik heb voor het betreffende subforum aangezet dat een moderator/administrator eerst het topic goed moet keuren voor het gepost mag worden. Ik zal de post-regels nog eens nalopen van dit forum, en dan lijkt me dit afdoende. Een 2e forum openen heeft geen nut, er wordt dan kris-kras door elkaar gepost.

p.s voor aanvullende vragen/opmerkingen kan je altijd contact opnemen met een van de mods of bestuursleden
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.