Green Fantasy
Mar 30 2004, 18:10
wie van jullie ken mij vertellen hoe ik het oude fiterhuis eruit ken krijgen. heb namelijk open filter gekocht
gr youri
Bravotje
Mar 30 2004, 18:46
alles losdraaien en via de wielkast er uithalen tenminste zo heb ik het gedaan.
gr mark.
Dutch Dimension
Mar 30 2004, 21:39
QUOTE (Bravotje)
alles losdraaien en via de wielkast er uithalen tenminste zo heb ik het gedaan.
gr mark.
Heb het ook zo gedaan.
Want langs boven gaat je never nooit niet lukken :wink:
Green Fantasy
Mar 30 2004, 22:03
hey jongens bedankt he!!
volgens mij red je het wel boven langs, maar dan moet je hem al stuk zagen.
youri
ligt denk ik aan wat voor motor erin zit want in me 1.2 ziet het er ruim uit en ik denk dat ik het zonder zagen ga redden
The Master
Mar 30 2004, 22:31
QUOTE (jwlos)
ligt denk ik aan wat voor motor erin zit want in me 1.2 ziet het er ruim uit en ik denk dat ik het zonder zagen ga redden
Als t goed is, zitten er 2 schroeven vanuit je wielkas ingedraaid. Dus moet eerst je velg er ff af, en dan vanuit daar 2 schroeven losdraaien, en dan ga die er volledig uit. (heb je ook gelijk een cold-air vanuit onderuit

)
Dutch Dimension
Mar 30 2004, 22:32
Hij heeft gewoon geen zin om het wiel eraf te halen

:wink:
tenminste dat zei ie net in een PM tegen me :wink:
Green Fantasy
Mar 31 2004, 16:52
als het niet anders ken haal ik het wiel eraf. dan is het niet anders. ja je heb een cold air, maar er zitten gatten in je wielkast. als je dan door de bagger heen rij of met regen wordt hij wel lekker goor en nat!!!
gr.
The Master
Mar 31 2004, 17:03
Ja, da's ook t nadeel ja. Zelf zit er ik dan te denken om boven t gat gewoon een afdekje te maken zeg maar. Zo gaan de druppels daartegen en vallen weer naar beneden, en de koude lucht gaat er wel langsheen...
Green Fantasy
Mar 31 2004, 17:10
jongens ik ga gewoon ff kijken hoe ik het het beste ken doen zaterdag. dan horen jullie nog wel van me
groeten
SNEEKY
Mar 31 2004, 17:57
van bovenuit lukt het niet,kan ik je verzekeren ,of je moet hem aan hort zagen
en nee,er zitten onderaan ook geen 2 schroeven,staat alleen bovenaan vast maar word beneden ingeklikt,de enige manier is hem helemaal losmaken,wiel eraf,schelp los en dan kan ie eruit :wink:
Dutch Dimension
Mar 31 2004, 21:59
Ik ga binnenkort een plaat buigen voor achter de filter.
Dan komt die bagger er niet meer in :wink:
Hoi luitjes,ik heb ook een open luchtfilter laten plaatsen,en er is niks weg hoeven te halen of zagen.Enkelt oude filter is eruit gehaalt en de rubbere pijp is weg.
Bij mij zit de filter rechtstreeks op m'n carberateur,en ook kan m'n moterkap dicht
NEO
Green Fantasy
Apr 17 2004, 17:14
ook opgelost.
heb inmiddels toch maar het filterhuis verwijderd via mijn wielkast.
gr youri
GELE KANARIE
tijd voor slotje
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.