Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Snelweg ballet..
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Schade
Flyby
Lang leve de regen!

Na een huge plas op de A15 heb ik gisteren een prachtige pirouette gemaakt op de snelweg cry.gif Door de hevige regenval lag er (te)veel water op de weg en had ik een "beetje" last van aquaplaning. Gevolg;

Met mn linker voorkant de vangrails in (ik reed op de linkerbaan) een rondje rond over 2 banen en vervolgens achterstevoren op de vluchtstrook aan de rechterkant van de weg belanden.. Met 100 kmpu, snelheid viel gelukkig mee dus. Behalve wat schrik en een blauwe knie valt de schade aan mij mee.. De schade aan de Bravo is echter iets minder fraai. Ik kon gisteren door de hevige regen geen foto's maken, en de auto komt pas eind volgende week naar Rotterdam.

Maar voor zover ik heb kunnen zien is het linkerachterscherm gedeukt, de koplamp aan de bestuurderskant aan gort, zo ook t voorscherm aan die kant, de motorkap is geknikt en mn bumper mist een paar flinke stukken cry.gif Dus als iemand nog wat onderdelen heeft liggen..

De vangrails op de A15 staat overgens ook niet meer overeind, maar doordat kort ervoor iemand anders er ook al tegen aan gereden had hoef ik voor die kosten niet op te draaien omdat Rijkswaterstaat dat al op een ander verhaalt. Geluk bij een ongeluk zullen we maar denken.. Foto's volgen asap!
Ruudje
Wat klote!! Gelukkig zijn er geen heel erge dingen gebeurd.
Succes met je Bravo en de afhandeling.
Dutch Dimension
Aiiiii

Aquaplanning klinkt een beetje als een dejevu (twingo op A4 toch??) confused.gif

Gelukkig dat je zelf verder niks hebt.

Is de Bravo niet meer te rijden??

p.s is er geen mogelijkheid de wegbeheerder aansprakelijk te stellen ,aangezien je niet te snel reed ,en er al iemand geslipt was daar??
marea_weekend
Als de vangrails al kapot was gebeurt daar dus vaker iets!! zit er dan geen "deuk" in de weg waar overmatig veel water in blijft staan???
Zo ja dan misschien rijkswaterstaat aansprakelijk stellen?? (kunt natuurlijk altijd proberen!)

Groeten en suc6!
Flyby
Die Twingo was met 30 kmpu, en rechtdoor..

Ik weet niet goed of er daar echt een deuk in t wegdek zit, had t nog nooit gezien met zoveel water. Rijd daar ook niet elke week zeg maar, bovendien was t daar gisteren wel extreem slecht weer..

De Bravo rijdt nog wel, alleen t voorscherm zit behoorlijk tegen t linker voorwiel aan. Vandaar dat afslepen t veiligste was, daarnaast weet ik natuurlijk ook nog niet of hij niet ontzet is. Hij leek nog recht te rijden, maar helemaal zeker weet ik niet. Heb er niet meer mee gereden toen ik eenmaal achterstevoren op de vluchtstrook stond.. we.gif
Gezien de gekke klap die ik gemaakt heb zou t chassis best een behoorlijke tik gehad kunnen hebben.
Red Turtle
vervelend voor je meid en zonde van de bravo, hoop dat het allemaal weer goed komt
Barracuda
He Christa,

Zonde van de auto, maar je bent er in ieder geval zonder al te veel haarscheuren er uit gekomen!!

Sterkte met de schade wink.gif

Mark
tamael^
QUOTE (Barracuda @ Mar 21 2008, 21:19) *
He Christa,

Zonde van de auto, maar je bent er in ieder geval zonder al te veel haarscheuren er uit gekomen!!

Sterkte met de schade wink.gif
Mark

blik is vervangbaar, jij niet zo makkelijk. ben blij dat het alleen een blauwe knie is. sterkte in de afhandeling.

tamael
Flyby
Auto is weer thuis.. Hier de foto's cry.gif

Had m zelf ook nog niet gezien bij daglicht, dus best wel even schrikken..

Ruudje
Zo dat ziet er inderdaad heftig uit! Succes met het herstel!!
ZeroY
Ai, altijd pijnlijk om te zien frown.gif Gelukkig ben je er zelf goed vanaf gekomen.

Hopelijk wordt de wagen niet total loss verklaard.
GeMiNi
Dat is niet zo'n mooie striping op de zijkant.succes met herstel
tamael^
QUOTE (GeMiNi @ Mar 25 2008, 14:54) *
Dat is niet zo'n mooie striping op de zijkant.succes met herstel

jammer van de auto. maar ben blij dat je zelf beterend bent. hoop dat je snel weer vrij van klachten bent. (dus dat je ook weer een mooie auto hebt.)

tamael
RARARA
Dat ziet er niet zo mooi uit !! frown.gif

Succes met alles !!
Twister
QUOTE (RARARA @ Mar 25 2008, 19:18) *
Dat ziet er niet zo mooi uit !! frown.gif

Succes met alles !!

idd succes ermee!
NEO
Dat is een lelijke klapper geweest confused.gif

Gelukkig heb je zelf weinig van over gehouden

Succes
Dutch Dimension
Aiiiii

Daar zitten een aantal lastig te herstellen deuken in confused.gif

suc6 in elkgeval
Bravo JTD 105 GT
Oef das aardig heftig geweest...

Wees blij dat je zelf ongedeerd bent en suc6 met herstel en afhandeling.
Danny
cry.gif cry.gif cry.gif cry.gif
succes
marcelvg
confused.gif
FMC DOORDEWEEKS
Dat ziet er niet best uit.
Suces met het herstel en knie.
Arjen 1.6 GT
Wow, ziet er niet fijn uit frown.gif Succes met het herstellen!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.