Na een huge plas op de A15 heb ik gisteren een prachtige pirouette gemaakt op de snelweg
Met mn linker voorkant de vangrails in (ik reed op de linkerbaan) een rondje rond over 2 banen en vervolgens achterstevoren op de vluchtstrook aan de rechterkant van de weg belanden.. Met 100 kmpu, snelheid viel gelukkig mee dus. Behalve wat schrik en een blauwe knie valt de schade aan mij mee.. De schade aan de Bravo is echter iets minder fraai. Ik kon gisteren door de hevige regen geen foto's maken, en de auto komt pas eind volgende week naar Rotterdam.
Maar voor zover ik heb kunnen zien is het linkerachterscherm gedeukt, de koplamp aan de bestuurderskant aan gort, zo ook t voorscherm aan die kant, de motorkap is geknikt en mn bumper mist een paar flinke stukken
De vangrails op de A15 staat overgens ook niet meer overeind, maar doordat kort ervoor iemand anders er ook al tegen aan gereden had hoef ik voor die kosten niet op te draaien omdat Rijkswaterstaat dat al op een ander verhaalt. Geluk bij een ongeluk zullen we maar denken.. Foto's volgen asap!