Woensdag ochtend rijd ik op de snelweg met een gangetje van 100 achter een bestelbus met aanhanger.. opeens zie ik een of andere plaat van die aanhanger afwaaien, schrik me de pleuris.. laat me gas los en die plaat komt paar meter vlak voor me bella op het asfalt, ik geef snel extra gas voordat die plaat weer opwaait en dwars door me ruit gaat, flinke knal, plaat recht in me voorbumper..
Gelukkig reed er iemand naast die bestelbus met aanhanger die het zag gebeuren en ging meteen voor de bestelbus rijden met zijn alarmlichten aan, ik er achter rijden en te seinen met groot licht.
met zijn drietjes naar de vluchtstrook gegaan.. kon ik meteen even de schade opnemen, me nummerplaat is totaal verwrongen, ook zit er een gat van een paar centimeter in me nummerplaat, dit is nog niet eens het ergste, die plaat heeft ook me bumper compleet om zeep geholpen en is in het midden onder de grill totaal door midden :@
gelukkig verder geen schade aan de rest van de bella opgelopen, de Bravo rijd nog als een zonnetje..
Maar even een schade formuliertje ingevuld met de bestuurder van de bestelbus.. binnenkort dus maar even me nieuwe bumpert laten spuiten op zijn kosten en meteen maar de rest mee pakken
Nu zullen velen denken, wat was dat dan voor plaat.. na het bekijken van de aanhanger was het een STALEN afdek plaat van een of andere kist voorop de dissel van de aanhanger, welke idioot zet zo'n stalen deksel van 40x60cm nou weer niet vast??