Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Lees ff a.u.b.
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
2.4 tds
goeien dag allemaal,

Ik heb me nog net aangemeld hier. Dus ik ben helemaal nieuw en hoop dat jullie me kunnen helpen.

Ik heb zelf een fiat marea weekend 2.4 tds van bwj. 1999. Mijn auto hapert nu en ben naar de dealer geweest om het uit te laten lezen. En toen kwam eruit dat het de gaspedaalsensor was. (je kan niet meer fatsoenlijk rijden). Dus heb ik de dealer gevraagd wat ik voor kwijt was om een gaspedaalsensor te kopen. Het zou 591 euro kosten, alleen voor gaspedaalsensor. Plus daar bovenop komt de arbeidsloon er nog op.

Dus dacht ik, ga ik ff 2ehands kijken. Fiat dealer geeft mij alleen de fiat nummer daarvan (46442040), maar slopen en zo willen de bosch nummer daarvan hebben. En dealer zegt dat ze dat niet hebben, dat ze alleen fiat nummer daarvan hebben.
Dealer zegt dat het bosch nummer op de gaspedaalsensor moet staan, maar staat er niet op.

Kan iemand mij hiermee helpen. wat ik het beste kan doen.

ik hoor het graag van jullie terug.

alvast bedankt.
mv.gr
Danny
Kan me niet voorstellen dat zoiets zo duur is. Ik zou je een aanraden naar een andere garage te gaan.
Hier op het forum zijn ook veel kenners en zullen je ook zeker verder kunnen helpen.
succes
tamael^
QUOTE (Danny @ Mar 6 2008, 11:37) *
Kan me niet voorstellen dat zoiets zo duur is. Ik zou je een aanraden naar een andere garage te gaan.
Hier op het forum zijn ook veel kenners en zullen je ook zeker verder kunnen helpen.
succes

de sensor zelf is haast nooit defect.

heb Hier een linkje wat van toepassing is.

lees het ff goed door. tds heeft alleen de ecu anders zitten. (weet zo niet waar.)

mocht het toch de sensor zijn dan raad ik je aan om eens te bellen met Geuzendam almelo. Deze jongens hebben bijna alles voor de fiat, alfa en lancia. ze kunnen je ook helpen met advies of tips.

maar verder welkom, we zijn dol op foto's dus show your car.

tamael
Rayman19876
@ Tameal, Jammer dat geuzendam niet bij mij in de buurt zit. Je bent er erg positief over in meerdere posts. thumbsup.gif

MVG Raymond
tamael^
QUOTE (Rayman19876 @ Mar 6 2008, 23:49) *
@ Tameal, Jammer dat geuzendam niet bij mij in de buurt zit. Je bent er erg positief over in meerdere posts. thumbsup.gif

MVG Raymond

het enige positieve is dat het eerlijke jongens zijn die je zullen proberen te helpen en niet meteen op geld uit zijn. bij mijn fiat hebben ze ook verteld wat ze er van dachten en als ik naar hun geluisterd had had ik de elende niet gehad met mijn bravo.

ze zijn niet de goedkoopste maar aan service krijg je dit lang en breed terug.

tamael

P.S. die oude rookboot van mij heb ik via geuzendam in handen gekregen. ze kwamen met een tip dat het nog wel wat voor mij kon zijn. (heb er voor 1000 euro al meer als 30.000 km zonder grote stress in gereden.)
Rayman19876
Dat is toch ook wat je in elke garage zoekt. Ik ben nu ook bij een garage(bekende van mijn ouder(s)). Ook niet de goedkoopste, maar zeker eerlijk en zeker ook niet de duurste. En goede service uiteraard.

Dat is best netjes.. Ik heb voor 3000 euro gekocht, en nu voor 3000 (laten)gerepareerd wink.gif . Jouw voordeel is dat je veel dingen zelf kan doen, omdat je daar de kennis en de materialen voor hebt.

MVG Raymond

Maar laten we maar weer ff on-topic gaan.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.