Help - Search - Members - Calendar
Full Version: auto is nog geen week terug GRRR!!!
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Schade
evill bravo
Ja hoor denk je dat je auto schade vrij is kom ik net bij mun auto en zit er een lelijk deukje op mun achterzijscherm op portier hoogte!!!!!! En de enigste die naast me heeft gestaan is een Dikke vette benz vond gister rond uur of 10 al vreemd dat die gast zo snel weg scheurde toen ik uit het raam keek!!! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :cry:
LaTiNo
Is het niet iemand die vaker in je straat geparkeerd staat?
Dannsky
stomme eikel, maar dat zijn er veel die in een Mercedes rijden! Miss dat ie nog een keer in de straat staat en dat je dan hem ff kan aanspreken en anders zal ie het wel merken :!: :!: :!: :twisted:
Dutch Dimension
wat een hondelul :twisted: :twisted:
Oxygen
Lekker weer hoor!!
BELLEZZA ITALIANA
gewoon afschieten zo een :twisted: :twisted:

figuurlijk dan hé :oops:
evill bravo
Het nadeel is ik heb hem nog nooit hier in de straat gezien vanaf nu ga ik lekker breed parkeren intreseerd me niets meer laat ze maar aan de bel komen als ze er willen staan weet ik gelijk naderhand wie het heeft gedaan :evil:
jwlos
mensn hebben geen respect voor de gene die wel zuinig op hun auto zijn.
zo heb ik twee deukskes aan de bestuurders kant op de figuurlijke dijen.
geef mij maar een idee hoe ze er komen want het kan haast alleen komen als er wat OP gevallen is.

zonde van je auto en ik hoop voor je dat je die kl**tz*k nog tegen het lijf loopt of misschien beter slaat
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.