Help - Search - Members - Calendar
Full Version: 1400/2000
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
charaid1600
hallo,

Is het ook mogelijk om een 5 cil te zetten in mijn bravo?
Er zit nu een 1400 12v in!

greets jordo
Ruudje
Alles kan maar wil je er zoveel geld aan uitgeven? Alles plaatsen zal geen probleem zijn maar de electronica is teveel werk.
Je kan dan beter gewoon een HGT kopen. Als je toch je motor op wilt bouwen mag je mijn motorblok met alle benogdigheden wel kopen puh2.gif

Ik wil ook een ander blok dan wel het 20v Turbo blok, gaat veel tijd in de bedrading zitten.
Ferry
QUOTE (FCS @ Mar 1 2008, 13:32) *
Alles kan maar wil je er zoveel geld aan uitgeven? Alles plaatsen zal geen probleem zijn maar de electronica is teveel werk.
Je kan dan beter gewoon een HGT kopen. Als je toch je motor op wilt bouwen mag je mijn motorblok met alle benogdigheden wel kopen puh2.gif

Ik wil ook een ander blok dan wel het 20v Turbo blok, gaat veel tijd in de bedrading zitten.

zie mijn reactie hier. Bezint eer ge begint wink.gif
lionheart
niet aan beginnen.
is echt een klote karwei. En dan moet de auto helemaal opnieuw gekeurd worden.
Beter gewoon een hgt kopen, dan zijn de remmen ook gelijk goed voor dat vermogen.
ZeroY
Gewoon je 1.4 inruilen voor een 2.0, veel makkelijker en goedkoper.
Psycho
idd gewoon inruilen voor een hgt...
niet aan beginnen zoals Black Scorpion al zeg...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.