QUOTE (Coen Meerbeek @ Feb 9 2009, 16:03)

Ik begrijp nog niet helemaal hoe deze kabel precies werkt.
Kun je met deze kabel muziek op je iPod selecteren om die dan door je boxen te spelen?
Of kun je vanaf je stuur door de iPod bladeren? (let wel; geen rare nummers en dergelijk maar de juiste ID3 informatie)
Als dit puur een USB kabel is waarin je de nummers niet goed ziet of als losse files dubbel op je iPod moet zetten
dan vind ik het die 94 euro niet waard. Als ik hiermee in staat ben om vanaf of mijn iPod of goed vanaf mijn stuur
de iPod te bedienen dan bestel ik er zeker 1.
Ik zie jullie ervaringen graag tegemoet!
Ha Coen,
Ik heb ook de Emotion en ook het Ipod-kabeltje (voor de volledigheid: ik heb de ipod nano); de auto ziet de ipod als soort cd-wisselaar; je kunt theoretisch gezien alles vanaf je auto regelen, bijv. cd1 = bladeren door artiesten, cd2 = bladeren door afspeellijsten etc.. Heb ik een paar keer geprobeerd, maar was geen succes... omdat het nummer, de artiest oid niet op je scherm wordt weergegeven, is het lastig bladeren. Ik heb de aansluiting nu zo ingesteld dat alles wat ik op mijn ipod zelf selecteer ik ook te horen krijg in de auto. Ik regel bijna alles dus gewoon op de ipod zelf (deze ligt in het bakje tussen de twee voorstoelen in); ik ben er erg tevreden over!
Wat natuurlijk wel werkt is het doorspoelen van een nummer vanaf je stuur; dat werkt dus gewoon wel en daarvoor hoef je dus niet naar je ipod.
Nadeel van het kabeltje: je ziet niet op je mooie kleurenschermpje welk nummer er afgespeeld wordt/ welke artiest etc. Als je dit wilt zien, moet je op je ipod zelf kijken
Voordeel: lekker luisteren naar je eigen muziek!
Nogmaals... ik ben er erg tevreden over!
Groet
Cor
PS de opbouw van de MP3tjes maakt ook niet uit (zoals in boekje staat).....alles wat je ipod afspeelt, hoor je in de auto! er mogen dus gewoon spaties, gekke tekens etc. in de naam staan!