Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Electronica en motor in onze Bravo viel helemaal uit.
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
Batman
We reden ff een avondje de ring Rotterdam af en voordat we de Benelux tunnel in reden begon hij te happeren. Vervolgens kon ik geen gas meer geven de toeren teller kwam niet boven de 2000 toren uit en net voordat we de tunnel uit reden (met 10 km per uur) stond hij helemaal uit, geen gevaren lichten helemaal niets. Was een behoorlijke enge ervaring als je in je achteruit kijk spiegel vrachtwagens ziet naderen met 80 km per uur.

Anwb had gezegd dat het de Dynamo kon zijn. Maar de garage zei dat hij goed was en het aan de startmotor relais (kan deze sluiting veroorzaken in het electrique). We hebben de wagen pas het is een 1.2 16V hij is van 1999 en heeft pas 5700 km gelopen.
Heeft iemand wel eens vaker van dit probleem gehoord of meegemaakt.

Alvast bedankt.

Newbees
evill bravo
heb zoiets wel gehad met mijn 1e auto een vw golf maar in een bravo zit meer electrisch dus moet je eens kijken of de zekerings behuizingen onder de motorruimte goed zijn en dat er geen water in kan komen of dat er kortsluiting ergens zit bij mij lag het wel aan de dynamo maar dit is volgens mij wel iets voor de echte dealer en anders vraag sneeky of dit forum even die werkt dagelijks met italianen!!

Sucses!!, Greetz Evill Bravo.
Batman
Thanks voor je reply, we begonnen al aan ons zelf te twijfelen of we ons eerst moesten introduceren in het forum. We krijgen vandaag onze auto terug, de garage heeft een relais vervangen, hopen dat dit het probleem was.

Ik ben nog wel van plan om z.s.m. een fiat dealer te bezoeken voor dit probleem.

Ik zal sneaky ook proberen te benaderen.
The Master
QUOTE (Batman)
Thanks voor je reply, we begonnen al aan ons zelf te twijfelen of we ons eerst moesten introduceren in het forum

Introduceren mag altijd :wink: Maar, het is natuurlijk een onderwerp wat nogal moeilijk licht, en niet iedereen dagelijk meemaakt :oops: Dus vandaar zullen de meeste denken: ja, liever geen antwoord dan een verkeerd antwoord smile.gif

Klik HIER om naar Sneeky te PM'en
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.