Provocatione
Feb 27 2008, 21:40
Hallo,
Heb een vraag, past een rvs luchtfilterbuis met open luchtfilter van een Marea 5 cilinder op een Marea 16-16v?
Kan namelijk een kopen,maar weet niet of het wel past..
Moet het voor morgenavond zeggen of ik hem wil hebben
Hoor het graag van jullie,
Groet,
John
Brooklyn
Feb 28 2008, 17:18
Ze zitten iig op dezelfde plek dus volgens mij moet dat wel passen, maar meet voor de zekerheid de diameters even op van de slangen...
Groetjes Rick
GeMiNi
Feb 28 2008, 18:49
En anders ben je hem hier op het forum ook binnen notime weer kwijt. Give it a try
stampie
Feb 28 2008, 19:01
Ik zag hem ook al staan. Ben benieuwd waar je hem voor meekrijgt.
Wilde hem eerst ook aanschaffen maar wist niet of het kon .................
kijk nog wel eens naar een K&Nnetje ofzo.
Stampie
Provocatione
Feb 29 2008, 13:49
Bedankt voor de reakties jongens,
Krijg hem morgen binnen, laat het wel horen!
Wil het niet , dan bied ik hem hier gewoon aan,
Groe,
John
Provocatione
Mar 1 2008, 18:48
Het past mannen, heb alleen nogal wat moeite gehad om de orginele luchtfilterbak eruit te halen.
Dacht dat ik hem er zo uikreeg, met een hoop gewrik en getrek.
Dat heeft geresulteerd in 2 scherpe deuken in het spatboard, precies in de lichtval,valt dus enorm op.....
Heb het al met al klaargekregen(van onderuit bij de wielkast.)
He geluid is echt mooi, niet overdreven,maar gewoon een lekkere roffel!
Groet,
John
Rayman19876
Mar 1 2008, 19:41
Leuk he zo'n openluchtfilter op een 5 cilinder.. Als ik door een tunnel rij, of op zijn tijd gewoon zomaar, trap ik em ff op zijn staart voor dat prachtige geluid. Vooral leuk in een tunnel
p.s: Kost je wel meer benzine

(mij tenminste) omdat je wat vaker nog je gaspedaal indrukt
Provocatione
Mar 1 2008, 21:13
De 5cil klinkt echt helemaal top...
Heb al1 een 16-16v,klinkt wat minder,maar toch wel een beetje leuk(zware roffel)
Een maat van me heeft een Marea 5 cil gehad, geweldige wagen....
Groet,
John
Die deuken in het scherm heb ik dus ook, bij mij had ik het huis er binnen 3 minuten uit. Maar laatst wilde ik de box weer terugzetten wat minstens een uur heeft geduurt. en toen ik daarna mijn auto ging wassen ontdekte ik de deuken en baalde als een stekker
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.