Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Auto op naam zetten - ook 's avonds?
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > Algemeen
ZeroY
Morgen wil ik mijn auto verkopen en door de nieuwe koper op naam laten zetten. Aangezien ik overdag werk kan dit overdag niet. Het postkantoor hier in de buurt is tot 20:00 geopend. Kan het overschrijven ook tot die tijd gebeuren of moet dat per se overdag?

Heb het een aantal mensen gevraagd. De meesten zeggen dit kan wel gewoon maar een aantal zeggen dit kan tot een bepaalde tijd (17:30 ofzo).

Alvast bedankt.
Ruudje
Voor zover ik weet kan dat gewoon. Bij de dealer hebben ze hem een keer om 20.00 overgeschreven..
ZeroY
Het lijkt mij ook wel, maar ik moet het wel zeker weten.
Ruudje
Nou ik heb hem om 20.00 op mijn naam laten schrijven dus of het technisch mogelijk is JA
Of het bij het postkantoor kan DAT WEET IK NIET dus bel vanmiddag anders even het postkantoor om te vragen of je dat vanavond kan doen!

Ik zeg iig dat het kan!
ZeroY
QUOTE (FCS @ Feb 27 2008, 08:38) *
Nou ik heb hem om 20.00 op mijn naam laten schrijven dus of het technisch mogelijk is JA
Of het bij het postkantoor kan DAT WEET IK NIET dus bel vanmiddag anders even het postkantoor om te vragen of je dat vanavond kan doen!

Ik zeg iig dat het kan!

Ja heb ze gister gemaild maar zal ze straks nog wel ff bellen voor de zekerheid dan.

Thanks voor je reacties smile.gif
Dutch Dimension
Zolang het postkantoor open is zal het geen probleem zijn wink.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.