Help - Search - Members - Calendar
Full Version: waarmee underlip vastlijmen?
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
Snowboardfreak
Zoals in mijn project beschreven staat.

Benik bezig met het verwerken van een underlip in een standaard achterbumper.

Nu is de vraag dus: waarmee lijm ik die underlip vast?
De achterbumper is nu geheel strak en ik kan niet verder tot het vastgelijmt is cry.gif
Ik wil het nu namelijk zo snel mogelijk af hebben zodat ik verder kan met mijn sideskirts (gezien ik nu echt ding voor ding doe anders liggen er dadelijk 100 on af gemaakte projectonderdelen in mijn garage).

vervolgens is de vraag moet ik nog met matjes aan de achterkant de gehele bumper verstevigen? (op het punt waar de orginele bumper overloopt in de underlip) of is het wegplamuren van de naad aan de voorkant ook genoeg? en bied dit genoeg stevigheid?

greats Robert
Snowboardfreak
iemand een idee???¿¿¿ wil vanavond namelijk de betreffende kit gaan aanschaffen

greats Robert
Ferry
QUOTE (Snowboardfreak @ Feb 25 2008, 17:18) *
iemand een idee???¿¿¿ wil vanavond namelijk de betreffende kit gaan aanschaffen

greats Robert

Ik dacht polymax smile.gif gebruik de search anders ff, daar vind je waarschijnlijk ook wel wat op smile.gif
charaid1600
hallo,

Ik zou zelf de onderlip vast maken met sikaflex en als het mogelijk is met popnagel op de plekken waar je het niet ziet..
En ik zou dat niet gaan plamuren, maar strijk het netjes glad met kit, of nouja plamuren zou wel kunne maar zoiets heb ik nog nooit gedaan..

greets
Ferry
QUOTE (charaid1600 @ Feb 25 2008, 18:03) *
hallo,

Ik zou zelf de onderlip vast maken met sikaflex en als het mogelijk is met popnagel op de plekken waar je het niet ziet..
En ik zou dat niet gaan plamuren, maar strijk het netjes glad met kit, of nouja plamuren zou wel kunne maar zoiets heb ik nog nooit gedaan..

greets

Als het om een Rieger lip gaat, dan is ie gewoon te schroeven aan de onderkant, daar zitten namelijk gewoon schroefgaten voor (spreekt uit ervaring). Polymax wordt het meeste gebruikt omdat dat mega goed houdt (mijn achterlip bleef ergens achter hangen, bumper werd uit de ophanging getrokken waarbij de ophanging afbrak, maar de lip muurvast bleef zitten ... ZONDER schroeven.).
melee
zou idd voor de polymax gaan thumbsup.gif
GeMiNi
Mijn lip zit vast met Ruitenkit van Terrostat, hiermee lijmen ze ook een ruit vast en die blijft ook zitten als je 300km/h uur rijd of als iemand bakstenen op je voorruit gooit
Snowboardfreak
ik gaat is ffies kijken waar ik wat ken vinden kan ik met die polymax ook mijn covers op mijn achterlichten plakken??

gezien het zo mooi houd bij een bumper yummie.gif

tis alleen niet de bedoeling dat de gehele bumper uit zijn ophanging getrokken wordt loser.gif .. het moet gewoon mijn bravo's autoleven lang meegaan yummie.gif

greats Robert
charaid1600
QUOTE (Ferry @ Feb 25 2008, 18:01) *
Ik dacht polymax smile.gif gebruik de search anders ff, daar vind je waarschijnlijk ook wel wat op smile.gif

polykit word harder, is ook plamuur of epoxy plamuur, dat word net staal haha cheer.gif maar idd als het met schroefen kan..

Maar zie maar effe, ben wel benieuwt
Don Tsurno
Bison - MS Polymer
dat is naar mijn mening t beste om alles mee vast te zetten..
bij mij staat daar me spoiler ook alleen mee vast op de kofferbak
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.