Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Aluminium dorpelsierlijsten
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > Algemeen
LaTiNo
Aangezien er enkele mensen geinteresseerd waren in alu sierlijsten. Het bedrijf Carros International verkoopt deze.

http://www.carros-int.nl/fiat/Bravo/Bravo.htm

Ze hebben ook een standje bij Auto Moto Italia (zie thread in meetings)
Oxygen
Ik zal zeker ff kijken op de stand. Ben er ook wel in geinteresseerd.
Hmmm volgens mij betekent dit dat wij zeker weten gaan lol.gif
graaf
Zo'n armsteun vind ik wel erg leuk puh2.gif
Pestventje
Aangezien er enkele mensen geinteresseerd waren in alu sierlijsten. Het bedrijf Carros International verkoopt deze.

Ik zie alleen geen prijzen staan...?
Bravaabarth
Wat is de prijs van zo'n armsteun ? Ik wist nit dat dat bestond voor Fiat Bravo/Brava ???!!
marcelv8
zow..jammer dat er geen prijzen staan.. :cry:
die spoileer op het bravA deel is ook erg knap smile.gif

stifler_gt
QUOTE (Bravaabarth)
Wat is de prijs van zo'n armsteun ? Ik wist nit dat dat bestond voor Fiat Bravo/Brava ???!!

Ik heb die armsteun.
Je kan hem nl. ook bij autostyle bestellen, je zet hem dan vast op de bevestigingsbouten van je stoelen.
kost nieuw iets van 100 euro.

Ik heb trouwens vandaag nieuwe vloermatten gekocht. Nu blijken de achtermatten aan elkaar vast te zitten. zijn er meer mensen die dit hebben ?
Slider
Moved to -> Bravo Algemeen, omdat in dit topic niks te koop staat of te koop gevraagd word.
X958
Ik heb de dorpel sierlijsten besteld en ben vandaag gebeld met het volgende bericht:
De sierlijsten zijn de komende tijd niet leverbaar omdat ik de enige ben die deze van de bravo bestelt had! bij meerdere bestellingen kon hij ze pas leveren omdat carros dan niet een setje uit het buitenland hoeft te laten komen!

waar ik naartoe wil: ........... Zijn er meer mensen geinterreseerd dan heb ik ze sneller anders gaan er maanden (2tot3) overheen!
ze zijn 69 eurie!!
(weet iemand anders een ander adresje) :wink:
X958
QUOTE (X958)
Ik heb de dorpel sierlijsten besteld en ben vandaag gebeld met het volgende bericht:
De sierlijsten zijn de komende tijd niet leverbaar omdat ik de enige ben die deze van de bravo bestelt had! bij meerdere bestellingen kon hij ze pas leveren omdat carros dan niet een setje uit het buitenland hoeft te laten komen!

waar ik naartoe wil: ........... Zijn er meer mensen geinterreseerd dan heb ik ze sneller anders gaan er maanden (2tot3) overheen!  
ze zijn 69 eurie!!
(weet iemand anders een ander adresje)  :wink:

sorry ik heb hetnu bij www.auto-onderdelen.com geprobeerd!!
carros: 69 ex ........... auto ond: 58 nogwat inc.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.