Help - Search - Members - Calendar
Full Version: elektrische ramen
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
bravogirl
Ik heb dus daarstraks gemerkt dat ik het raam aan de bestuurderskant niet meer open krijg! Ik kan 100 keer aan dat knopje trekken/duwen, die ruit beweegt geen mm. :cry:
Ik hoor geloof ik wel een klik wanneer ik aan de knop kom.

Weet iemand meer hierover hoe ik dat zelf kan herstellen?
En in het slechtste geval, wat moet er allemaal opengedraaid om te kunnen herstellen, enkel de deur of zit die mechaniek of zo ergens in het dashboard?

Groetjes!
evill bravo
je kunt met je nagels(klein beetje geweld) het kapje los trekken vd armsteun in je deurportier en kun je kijken of er geen kabel bloot ligt of los zit etc en eventueel of het knopje wel goed op de schakelaar zit.
Dutch Dimension
Heb het zelfde probleem gehad.
Maar dan aan de anderekant.

Uiteindelijk is het motortje vervangen , en het probleem was opgelost.

Gelukkig viel dit nog onder de garantie. coool.gif

Als je het deurpaneel verwijdert is het moeilijk om het motortje eruit te halen.
De ruimte heirvoor is nogal klein.
Ik raad je dus aan om toch naar de dealer te gaan :cry:
stifler_gt
nieuwe raammotor monteren kan wel eens prijzig worden.
bravogirl
Hmm... ik kan de reparatie nog wel even uitstellen want... hij doet het weer !! biggrin.gif Vraag me niet hoe of waarom, maar het raam gaat weer perfect open en dicht. Dus ik vermoed dat het een slecht contact is geweest of zo.

In ieder geval toch merci voor de raad en de tips!

Groetjes
LaTiNa
Haai,

Dit probleem had ik ook en bij mij deed hij het af en toe als ik een stomp gaf tegen de deur.

Het is vooral lastig bij een parkeergarage als je z'n kaartje moet aanpakken:(

Bij mij was het een stekker die verroest was en sindsdien doet ie het weer. Heb het bij de dealer gedaan en volgens mij staan de kosten op en post kosten beurt.

gr
LaTiNa
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.