Help - Search - Members - Calendar
Full Version: bravo voor de 3de x met sleutels bewerkt portier +zij scherm
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Schade
Pages: 1, 2
Triple B
nou je ziet het aan de kop van dit topic

een flinke kras op mijn achter klep

en ik denk dat ik het niet weg ga krijgen met commadant

foto volg

mzzl peer
The Master
Lekker kut :evil: :evil: :evil:

Wat denkie van eerst ff met een lakstiffie, en daarne met commadant goed poetsen..?
Oxygen
Lekker hoor. Kunnen ze weer niet van het mooie spul afblijven.
Ik hoop dat je het een beetje netjes gefixed krijgt zonder al te veel kosten.
Triple B
en wie is hier een beetje handig in die dat voor mijn kan fixen?

mzzl peer
Slider
Ik had ook een flinke kras.
Maar ik je ziet hem nog steeds. De enige echte oplossing is laten spuiten.
Maar tot die tijd kun je het beste ervan maken door een beetje schoon te maken, vervolgens licht op te poetsen met commandant en kleur was. Als de kras heel diep is kun je ook met een lakstift de witte onderlaag onzichtbaar maken.
LaTiNo
Echt waar, het word tijd dat zo'n vandaal eens een keertje word gelyncht. Ik stel voor dat als iemand een keertje zo'n eikel op heterdaad betrapt, dat hij dan het varken vastbind en de rest van ons waarschuwt zodat we dan met zijn allen de rat in elkaar kunnen komen trappen. Even lekker afreageren voor alle geleden schades van de afgelopen maanden :evil:
Bravotje
QUOTE (LaTiNo)
Echt waar, het word tijd dat zo'n vandaal eens een keertje word gelyncht. Ik stel voor dat als iemand een keertje zo'n eikel op heterdaad betrapt, dat hij dan het varken vastbind en de rest van ons waarschuwt zodat we dan met zijn allen de rat in elkaar kunnen komen trappen. Even lekker afreageren voor alle geleden schades van de afgelopen maanden  :evil:

Daar ben ik het nou mee eens,
Triple B
GAAT ECHT GOED HIER

DE KL**TZAKKEN HEBBEN NU OOK DE REST VAN MIJN BRAVO TEPAKKEN GEHAD

1. Achterklep (was bekent) ong. 40 cm
2. rechter achter scherm ong. 30 cm
3. linker achter scherm ong. 50 cm
4. rechter portier
5. rechter voor scherm

4 en 5 is een kras van ongeveer 150 cm

dus ik ben er WEER mooi mee genaait

als ik geluk heb (met 5 krassen kan dat eigenlijk niet) kunnen er 2 weg gepoetst worden

ik heb foto's geprobeert temaken maar daar zie je niks op

mzzl Yellow Scorpion
TheLizard
sjezus tering zeg, wat een stelletje kl**tzakken, ben je mooi klaar mee
Heeft er iemand de balen van je mooie ottotje (=belgs) of hebben ze gewoon de pik op jou?

Wat ga je ermee doen?

probleem is natuurlijk dat wanneer je de boel laat over laat spuiten dat ze daarna misschien wel weer aan de gang gaan
Triple B
ik ga eerst kijken of ik het een en ander weg kan laten poetsen en of polijsten

en dan kijken in hoe verre je de krassen nog ziet

ik weet bijna 100% zeker dat het gewoon jaloerse ventjes zijn die nix anders tedoen hadden

maar ik moet er geen tegen komen wan dan issie van mij (zet ik er wel een paar krassen bij word de otto (bels) helemaal gespoten )

en dat die kl**te koter aangeven bij de juten

maar ik hou lullie op de hoogte
The Master
Niet dat er bij mij hier wat gebeurt in t dorpie, maar die van mij gaat onder camera bewaking.... Mss een idee voor jou :?
(reden; fietste een kindje tegen mijn auto aan; schade --> alleen wat rubber wat ik er vanaf kon blazen...)

Maar zeer kut zeg he! :evil: Via de verzekering kan je zeker ook nix krijgen... frown.gif
Triple B
nee ook niet via de verzekering

camera is niet tedoen want ik ben nooit verzekerd van een plekje waar ik zicht op kan hebben

mzzl peer
Dutch Dimension
hebben vandaag ook met een fiets tegen de mijne aangereden :?
mooie krasjes in de lak :?

denk dat ik ook maar eens een garaga ga zoeken
Weekend2.4TDS125
Lynchen misschien niet direct maar een paar verplaatste knieschijven lijkt me een goed idee. Ettertjes die geen respect meer hebben voor ander mans eigendommen. Kan ik me erg kwaad om maken (da's zachtjes uitgedrukt). Misschien een idee: er bestaan volgens mij webcams met een draadloze netwerkverbinding. Thuis een breedbandroutertje met een wifi switchje en je kunt de beelden van de webcam opvangen. Kun je x keer per minuut in pic op je harddisk neerzetten. Zo'n webcam kun je natuurlijk prima binnen in je auto plaatsen, vaak hebben ze een 12 volt mogelijkheid dus. Of tijdelijk een laptop in de kofferbak met een webcam eraan. Zeker weten dat je er achter komt wie het is en dan kun je meteen wat doen aan hun knieschijven.

Sterkte met de schade
TheLizard
als ik dit soort dingen hoor ben ik toch altijd weer erg blij dat onze altijd veilig in de garage staat biggrin.gif
Dutch Dimension
QUOTE (TheLizard)
als ik dit soort dingen hoor ben ik toch altijd weer erg blij dat onze altijd veilig in de garage staat biggrin.gif

Wat je veilig noemt.
Daar zijn muren om te aan te rijden puh2.gif
TheLizard
hahahah...grapjes
(het was trouwens een kastje hoor)
Triple B
nou en nu hebben ze me weer tepakken gahad

maar nu vanaf mijn handsvat tot ver over mijn knipperlicht heen en weet met een sleutel

:evil: :evil: :evil:
Dutch Dimension
de honden :evil:

wordt eens tijd dat we er eentje pakken en dan effe wat frustraties afreageren :twisted:
Gotcha!
Dat is niet best, ze moeten je we hebben zeg!
Misschien toch maar camera bewaking? Dat je hier in Nederland niet eens je auto buiten kunt zetten zonder dat er een of ander l*l met zijn klauwen aan zit...........
Triple B
als ik hem zie doe ik het zelfde bij hem met zijn sleutels maar dan bij hem in zijn gezicht en met dadruk zijn ogen :evil:
theforces
Laat die klootzakken van onze auto's afblijven :twisted:

iemand heeft laatst geprobeerd mijn spiegel eraf te trappen :twisted:
ik zou graag zo'n gat in zijn kop maken

zie resultaat onder frown.gif

[img]http://s1.trustphotosite.com/_include/images/showimage.aspx?code=3760%5cS1777491156901%5c01%5c10770%5c187705%5c16202863663592463651474531598944Gplaixrcbjyvtwulppzxlowbqeovdgtzqhltcvibrdutlg
bhbdolveonwuamvkxvi&000[/img]
evill bravo
damzz man!!! ben het zolangzamerhand zat!!! afgelopen nacht ging mijn alarm ook af maar niets te bekennen :?
Sucses!!! en als je hem te pakken krijgt bel ff kom ik ook ff langs :wink:
BELLEZZA ITALIANA
de vieze vuile....*****###.....en :evil: :evil: :evil:
/Abarth
Het gebeurt wel vaak bij jou, niet te geloven, maar ik had ze toch bij de derde keer al te grzen gehad, ging ik gewoon de hele nacht op de uitkijk staan en geloof me mijn hond lust ze rauw.. coool.gif coool.gif
Danny
Een nachtje doorhouden in de struikjes en als ze weer komen vliegen we er met zijn alle boven op.
LaTiNo
Dat was ook mijn idee, maar ja, je kunt niet ELKE nacht wakker blijven, ze komen gewoon een maandje niet langs en daarna zijn ze er weer frown.gif

Ik blijf verder dromen van een garage.....

Ennuh, Peter....als je er ooit een pakt, opsluiten in je huis en mij bellen. Let's get Medieval on his ass! :evil:
Wilmor
Het is toch ongelofelijk dat die gefrustreerde kl**tzakken zich moeten afreageren op andermans auto. Het idee om post te houden in de struiken en is goed loos te gaan op die sukkels begint mij ook al meer aan te spreken.
reddevil
Echt niet te geloven!!!!
Niet normaal meer wat er allemaal gebeurt gewoon!!!
Veel sterkte petertje met het opknappen!
jwlos
goed in elkaar slaan en zorgen dat ze je niet herkent hebben en dan met een briefje op hun buik gespijkerd neerleggen voor een politie bureau met de mededeling dat ik autos bekras.

succes met herstellen peter.

greets jwlos
Only Angels
ook voor jou vind ik het heel erg!!! Heel veel sterkte!!!
Triple B
zo vandaag ging ik om 1630 nog ff snel naar de stad om iets tehalen dus ik zet de auto weg op een prive parkeer terein voor de garage box van mijn schoonvader

er stonden ver geen andere auto's bij de boxen allee aan het begin stond de auto van de winkelier die daar zijn acht ingang heeft

kom ik terug bij mijn bravo een half uurtje later hebben ze het bestuurders portier 2x gepakt en het scherm er achter 1x totale langte van de kras komt ongeveer op een een ruime meter :evil: :evil:

dus ik vragen aan die winkelier of hij iets gezien of gehoort heeft want het parkeer terein lig aan een rustige eenrichtings weg
maar hij had op nix gezien of auto's of vrachtwagen brommer gehoort

dus bij deze ben ik weer voor de 3de X genaait
en nu ga ik twijfelen of ik het allemaal nog wel waard vind om het te laten maken want hoelang duurt het voor dat het er weer op zit
en hoeveel geld dit nu moet gaan kosten (voorscherm portier en achter scherm)

dus ik zit nu echt met hele gemengde gevoelens achter mijn pc deze text te type want ik denk dat de kleur van de bravo er om vraagt
maar de verkoop van mijn bravo speelt nu door mijn hoofd
liefst wil ik hem voor geen goud kwijt want ik ben er trots op wat ik er van gemaakt heb (samen met een aantal mensen die me er bij geholpen hebben)
maar om zo schades te blijven herstellen heb ik ook geen zin meer in
Triple B
hier weer wat foto's

dus als ik het moet laten maken moet mijn hele linker zijkant opnieuw gespoten worden en weet niet wat dat weer moet kosten
Spenstar
:cry: dat ziet er niet goed uit, tis ook altijd wat he...

Succes met herstellen!
symtom
Vieze Vuile Flikkers

Echt erg voor je yellow snap niet wat die lui er aan hebben wat schieten ze er toch mee op jaloers gasten.....
Die snappen gewoon niet dat je zo veel werk hebt aan je auto en veel geld kost om hem zo mooi te krijgen en dan verneuken hun het!!!
Kan dr zo kwaad om worden het is toch te gek voor woorden dat je al bijna zouden moeten ophouden met je hobby omdat er mensen zijn die niet alleen maar kunnen kijken met hun ogen....

Veel strekte Gr Tommy
Tartarus
Ongeloofelijk :shock: :evil: , is het zo erg gesteld in Nederland of is dit door iemand gedaan die problemen heeft met jou ??
Het is nu al de derde keer ??? om ziek van te worden .
Enige oplossing is ( denk ik ) een wrak van een auto bij kopen voor dagelijks gebruik en uw bravo enkel voor ritten waar je zeker weet dat hij veilig kan geparkeerd worden .
Je moet er iets voor over hebben voor uw hobby , dus beter 500 euro voor een tweede wagen dan maand na maand terug bravo herspuiten .

vb voor extra wagen
punto eerste generatie .
tipo ( de vader van de bravo :wink: ) .
cinquecento ( maar daar pas jij niet in zolang de bestuurderszetel erin zit ) .
Bobi
Go#v@rred&mme kerel, tis je niet gegund he, dan brand je halve huis af en dan pakken ze je auto voor de derde keer... tis niet te geloven hoeveel pech sommige mensen hebben.

Misschien is het idd een idee wat Tartarus zegt, de Bravo stallen bijvoorbeeld op de zaak ofzo en voor dagelijks gebruik een andere wagen aanschaffen.

Sterkte ermee en ik hoop dat je hierdoor niet de moed opgeeft want zulke mooie bravo's als de jouwe zijn een inspiratie voor de rest van ons.
jwlos
houdt het nou echt nooit op dan in dit land.

en we gaan voor een europese grondwet dat er beter tegen opgetreden kan worden.
ze kunnn het nu al niet laat staan als we ons ook nog met andere landen moeten gan bemoeien.

sucee met herstelen YS want dat moet je gewoon deon hoor.

greets jwlos

ps hebben jullie daar geen garages te huur ofzo.
Dutch Dimension
godver de godver de godver :evil:

Als je ooit een idee hebt wie het is geweest kom ik helepn al zijn botten te breken

Vuile vieze kut lijers zeg

Kunnen ze nou nergens van af blijven :evil: :evil: :evil:
NEO
Go%^*^%$^*()dver&^^%^*me :evil: . Dit is niet te geloven hé

Ik heb hier geen woorden voor :cry: .
Maar als je ooit achter hen ID komt geef maar een seintje ,dan pakken we hen even érg goed aan precies zoals bij jou Bravo ,getekend voor hun leven :twisted:
Triple B
probleen is dat ik de bravo liever niet weg wil doen
maar ik heb ook een hele grote hekel om met zulke diepe krassen op mijn bravo terijden

en om voor de 3dex de schade telaten herstellen zou ik graag willen maar ik kan mijn bravo alleen maat voor de deur aan de weg kwijt

garage boxen zijn hier heel schaars en rederijk aan de prijzige kant en een wacht tijd van ong.2 jaar

ik ik heb geen ruzie met mensen zover ik weer want wat er nu gebeurt is is gewoon weer afgunst op een opvallende auto

ik baal er echt zo erg van dat ik ga twijfelen om de bravo te koop te zetten en kijken wat ik er nog voor terug kan krijgen
of moet een goeie hersteller vinden die het wil repareren voor een zacht prijsje

sommige mensen gunnen het licht niet in andermans ogen en wat ze er aan hebben?
TheLizard
tering, kan me voorstellen dat je twijfeld over het herstellen, zeker als je geen andere mogelijkheid hebt om de wagen neer te zetten

succes ermee
Danny
echt klote man...
waarborgfonds is geen optie??
Triple B
QUOTE (Danny)
echt klote man...
waarborgfonds is geen optie??

nee waarborg fonds is alleen als de schade aan gebracht is door een ander voertuig (fiets auto tractor vrachtwagen enz.)
Oxygen
Damm YS daar ben je weer lekker mee.
Ken je niet iemand met kleine kinderen die het op hun WA verzekering willen gooien? Op dat soort verzekeringen zit geen no claim dus het kost voor hun dan niets. Er komt waarschijnlijk wel een expert langs dus je zal een mooi verhaal in elkaar moeten draaien over hoe het gebeurd is.
Iig succes ermee, want dit is echt weer kl*te
Bobi
En hebben ze geen grote opslag bij je werk ofzo waar je de auto kwijt kan?
vanballen
Idd.. het waarborgfonds kan je niks mee.. de schade moet idd door een voertuig worden aangericht..

Ik ken dit fucking irritante gevoel.. Het gevoel als je naar je auto loopt.. en ineens denkt: Jezus wat zit daar.. je gaat er nog even met je vinger overheen, in de hoop dat je het weg kan vegen, maar nee.. Het is een diepe kras.

Bij mij hebben de klootzakken het over de gehele zijkant van de bravo gedaan, achterscherm, deur, spatbord voor.. echt niet normaal!

En het blijkt dus helaas dat ze dit tegenwoordig overal maar doen, een lafhartige streek van mensen die waarschijnlijk zelf geen auto bezitten en niet begrijpen hoeveel schade ze aanrichten. En het domste is nog dat het echt zinloze schade is. De daders hebben er gewoon helemaal niks aan, ik snap niet wat de beweegredenen zijn van dat soort mensen.

Als ik een dikke ruzie heb met iemand, dan snap ik tenminste waarom, en weet je ook wie het is, maar op deze manier is het des te frustrerender.. Niet normaal gewoon!

Ik zit er aan te denken om 220 volt op de buitenkant te gooien zodra ik het knopje van mn afstandsbediening indruk... Klootzakken!

Misschien is het nu nog een beter idee om op de meeting in Blesdijke iemand uit te nodigen die wellicht voor een redelijke prijs dit soort dingen kan verhelpen? (ook al blijft het een vermogen kosten)
never done
mijn alarm is uitgerust van bewegings sencor in de auto zelf.
deze staat zo strak afgestelt dat zo dra iemant binne een straal van 10 cm van me auto komt dat die dan gaat zeggen van pas op, anders ga ik af. hij straalt namelijk zo sterk dat ik hem door de ramen heen kan laaten kijken lol.gif

werkt ook om 6 uur s´ochtens als de krante jongen vlak langs de auto fiets met ze fietstassen :twisted: :twisted: sorry buuren :oops: vast die storing weer lol.gif :wink:
Triple B
en als je nu naast een andere auto staat?
Dutch Dimension
Dan zal ie alleen iets doen als die auto ernaast komt staan

Zijn bewegingssensoren zoals ie zei , he

Dus die reageren op bewegingen en niet op stilstaande voorwerpen :wink:
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.