maar ik hoor ze bijna niet ze zitten direct op mijn pioneer radio van 4x50 watt. moet ik er een versterker op zetten? ze gaan echt zacht en heel schel/
ja daar zat ik ook aan tedenken dus wou morgen toch even kijken. het is nu te donker. maar met versterker en de kabels goed aan gesloten gaat hij nog harder? moet ook nog een woofer in mijn kofferbak maar at komt nog.
gr dennis
reddevil
Feb 4 2008, 21:05
Heb zelf de 65.7cs. Deze szt bij mij ook nog steeds tijdelijk op de radio. Maar desondanks super geluid. Komen bij mij op de versterker te zitten als ik ze ooit aansluit! Alles is al voorbereid namelijk. Maar BOT. Denk dat je het inderdaad verkeerd heb aangesloten. Of je instellingen van je radio staan dermate ver***** ....
Franky
Feb 4 2008, 22:07
kan zijn dat ze uit fase staan zoals hierboven gezegd...scheidings filters ook goed aangesloten?
met versterker gaat wel wat harder ja! Je radio gooit er continu misschien 4x20 watt uit dus een versterker erbij word altijd beter!
Psycho
Feb 5 2008, 17:23
dit setje is 100 rms volgens de papieren meen ik... dus zal nooit heerlijk spelen op een vermogen van 20 rms natuurlijk...
maar zeker eerst is je filters controleren...
en een versterker is nooit verkeert... kwaliteit van je sound word er alleen maar beter van...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.