Bravotje
Mar 22 2004, 08:16
Gisteren ging ik met mijn vriendin naar een verjaardag , doormiddel van een omleiding moesten we een vrij nauw straatje door, je raad het al he' kwam er een golf cabrio aan die nogal breed rijd dus ik zo ver mogenlijk naar rechts (ben nogal zuinig op mijn auto) maar ja mevrouw begreep het volgens mij niet zo met gevolg spiegels tegen elkaar mijne klapt naar binnen en op een streepje aan de buitenkant heeft hij niks maar de spiegel van de golf klapt ook naar binnen spiegel valt eruit en kapot nu zegt mevrouw dat ik tegen haar spiegel ben aan gereden en haar spiegel moet gaan betalen maar dat is niet waar ik kon niet verder naar recht en toen we gestopt waren had zij nog ruim een halve meter vrij aan haar kant. we hebben geen schade formulier ingevult alleen naam en telefoon nummer opgeschreven.
als iemand mij kan helpen GRAAG.
p.s. als de kop niet duidelijk is verander hem maar kon zo niks verzinnen
GR Mark
Wilmor
Mar 22 2004, 08:26
Heb je foto's getrokken ? Ik zou in alle geval niet betalen voor de schade aan de golf-spiegel. Als er geen papieren zijn ingevuld is het waarschijnlijk haar woord tegenover het jouwe en draait elk op voor de eigen kosten.
SNEEKY
Mar 22 2004, 10:52
idd ,zo is het denk ik ook
marcelv8
Mar 22 2004, 12:03
en je vriendin kan altijd getuigen als het zover komt.
The Master
Mar 22 2004, 12:39
Ga thuis ff uitzoeken wat je haar kan maken, want (neem deze instelling in) het is HAAR fout! (moet ze maar geen golf rijden

)
Slider
Mar 22 2004, 13:12
Heb ik ook een keer gehad. Ik heb het toen gelaten bij hoe het was. Ik had een Tipo, en heb toen voor 20 tientjes op de sloop een andere gehaald. Zij had een Ford Mondeo met meegespoten spiegels waar een kras opzat. Ik hoorde van mijn oom die een dergelijke ongeval ook een keer had gehad. Dat hij wel papieren had ingevuld. Verzekering zei toen: Allebei schuld, allebei betalen. Maar niet je eigen.... ze moesten elkaars spiegel betalen. :?
Hij moest een meegespoten spiegel van haar betalen, terwijl zij zijn (ongespoten) spiegel moest betalen. Als ik jouw was zou ik het zo laten. En als zij toch begint te piepen, sleep er dan ook alles uit wat je kunt. Laat desnoods je vriendin getuigen dat zij te dicht op jullie reed.
Succes ermee.
Oxygen
Mar 22 2004, 18:25
Hmm slider 20 tientjes vind ik best veel geld.
Ontopic: als jullie geen schade formulier hebben ingevuld is het idd woord tegen woord. Jij hebt de mazzel dat je vriendin mee was en kan getuigen. Maar volgens mij kan ze je helemaal niets maken en sta jij gewoon in je goed recht.
bravo tijntje
Mar 22 2004, 18:48
Gewoon niet opnemen als ze bellen.
Ze kan jou niks maken.... als je geen schadeformulier invult dan is er geen bewijs. Er staat niks op papier en geen foto's of niks.
En het is eigenlijk allebei schuld.. hoe raar het ook klinkt
DE WET is zo krom als een banaan (af en toe)
Maar ze kan je wel flink naaien als ze de politie opbeld en zegt dat ze is aangereden en jou kenteken doorgeeft. ( doorrijden na aanrijding )
Dus ik zou er niks aan betalen ofzo.... ik zou alleen zeggen dat haar spiegel nu veel mooier is nu die in contact is gekomen met jou spiegel
Ik zou haar niet bellen, en als ze jou belt ( op je mobieltje ) gewoon niet opnemen. Na een paar keer bellen stopt het vanzelf wel.
The Master
Mar 22 2004, 19:00
QUOTE (bravo tijntje)
Maar ze kan je wel flink naaien als ze de politie opbeld en zegt dat ze is aangereden en jou kenteken doorgeeft. ( doorrijden na aanrijding )
Dan moet je t zo brengen:
ZIJ reed door! Jij reed idd 50 meter nog even door ivm verkeer achter je, en het was nogal smal, dus er was geen plek om te stoppen. Na die 50 meter stopte je en ben je uitgestapt en op zoek gegaan naar de golf... Maar ze was doorgereden.... :?
Alles vanuit t oogpunt denken dat ZIJ fout was...
evill bravo
Mar 22 2004, 20:08
kloten man!! vooral als je ook nog eens zo'n iemand treft!!! :? :cry: :evil:
Triple B
Mar 22 2004, 21:58
door rijders zijn 9 van de 10 x fout
maar probeer ze nu nog maar eens teachter halen
in ieder gevan hoop ik voor je dat de kosten (als je die zelf moet lappen) niet te hoog zijn
suc-6 er mee met het op knappen
mzzl peer
Dutch Dimension
Mar 22 2004, 22:52
Je vriendin laten getuigen zal niet werken hoor.
Alleen een andere kennis die toevallig op straat liep.
De getuigende partij moet namelijk onafhankelijk zijn :wink:
Maar ik zou er geewoon niet meer aan denken.
En als ze toch belt dan zorg je er gewoon voor dat ze niet meer belt.
Of ben je zo slim geweest om je telefoon nr niet te geven?
En alleen haar telefoon nr te vragen?
LaTiNo
Mar 23 2004, 10:11
Stond jij helemaal stil toen ze je raakte? Of reed je? Als je stil stond nl is het haar schuld. Desnoods zeg je maar dat je stilstond :twisted:
Bravotje
Mar 26 2004, 22:55
dank voor jullie reactie. Ik heb niks meer gehoort van de persoon dus zal er wel achter zijn gekomen dat ze zelf fout was.
Gr Mark
Slider
Mar 26 2004, 23:47
Slotje?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.