bravo tijntje
Mar 20 2004, 18:01
Ik had de grote pech dat het kroonwiel kapot was gegaan. :cry:
Mijn vaste garage ( bandencentrum/ APK ) heeft de hele bak naar de fiatgarage gebracht. Deze heeft hem gereviseerd. Dat kostte me in totaal dik 700 euro. Mijn garage moest hem er dus nog terug inzetten. Hij is er ongeveer 8 uur aan bezig geweest.
Met de kosten van mijn garage kwam ik met een totaalprijs van 920,72 euro te zitten :shock:
Dit was dus ff slikken. Achja dan weet ik tenminste waar ik voor moet werken de komende weken. :roll:
Martijn.
kut voor je man, maar ik vind het wel netjes van je garage dat ze maar € 220 aan arbeidsuren hebben gerekend.
dat is 220/8=27,5€ per uur.
marcelv8
Mar 20 2004, 19:34
kon je hem dan niet beter direct zelf naar de fiat garage brengen??
nu heeft dat bandencentrum / apk ook nog kosten gemaakt...
BELLEZZA ITALIANA
Mar 21 2004, 10:12
waren er geen ruilbakken voorradig dan :?
wel balen zeg dik 900 pleuries :evil: :evil:
bravo tijntje
Mar 21 2004, 17:41
De garage vertelde me dat er niks tweedehands te vinden was. Mijn garage die had een berichtje geplaatst op de onderdelenlijn. Ze hadden wel gebeld, maar voor 1000 eurotjes had ik een andere ( nieuwe ) en dan moest ik mijn oude bak retour doen.
Mijn garage die heeft veel contacten met autodealers en reparateurs, dus die matsen mijn garage dan dus weer en mijn garage is een goede kennis van mij, dus die matst mij dan weer. Als ik zelf naar de fiatdealer was gegaan dan was ik zeker weten duurder uitgeweest.
Dus dit was de beste oplossing voor mij om in een korte tijd mijn auto weer goed te laten rijden. ben hem een weekje kwijt geweest. Dusja...... veel geld, maar hij doet het in ieder geval weer prima.
Groetjes,
Martijn.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.