QUOTE (Dark angel @ Jan 17 2008, 16:08)

Dat stukje van het dashboard heb ik nog nooit opengehad, dus ik weet niet of er afzonderlijke zekeringen zijn voor die lampjes maar dat lijkt me niet.
Lijkt me dus gewoon een defect lampje, maar zoals ik al zei, ik weet niet precies hoe het dashboard er van binnen uit ziet.
dus dat wordt dan alles openmaken, en lampjes verwisselen. Dat zal wat gaan kosten als ik dat door een garage laat doen. Ik kan het dan beter zo laten, het is me al een keer overkomen dat ik bij een ex-auto het dashboard open moest laten maken omdat er iets niet goed zat, en als alles dan weer dicht is gemaakt blijf je dat altijd zien, want er zal dan speling op verschillende delen blijven zitten, want je krijgt het nooit meer zo goed terug als dat het fabriek-af zat. En dan heb ik het ook nog niet eens over de krassen en opengerukte delen waardoor er inkepingen te zien zijn, en dan rij je pas écht in een tweede-hands auto. En bij de dealer zeggen ze dan: "ja meneer, hetzelfde opengemaakte cadeautje krijg je nooit meer zo mooi op dezelfde manier terugverpakt".. dan maar liever naar de echte expert denk je dan, maar dat was ook de echte expert...
Maar ik hoef mijn km-stand niet constant te zien, want het word toch alleen maar meer en meer.. en dat weet ik
Ik heb in ieder geval mijn origine fiat inbouw-Radio AD 182 H4 met cd-speler (dus zonder cassette) geleverd gekregen.
Ik ben er heel lang op zoek naar geweest, en uiteindelijk heb ik 'm op ebay gevonden helemaal in griekenland.
Nu ben ik toch benieuwd: zijn deze radio's maar heel zelden standaard geleverd? wie weet dat toevallig? Want je komt ze haast nergens tegen. En de prijs liep ook heel hoog op, want hij was zo gewild. Die dingen brengen pas geld op joh!! Maar ik heb 'm gelukkig
greetzz