Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Clublid pagina done!
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > Forum Mededelingen
Ferry
Zo beste mensen, zoals al lang op de agenda stond voor toevoegingen aan de site, is nu eindelijk het clublid-pagina deel online gekomen.
Deze pagina is voor iedereen te bekijken, echter kunnen alleen clubleden een eigen profiel invullen. Als je clublid bent staat er op de hoofdpagina (www.fiatbravoclub.nl) een menu aan de linkerkant, waar onder andere "Instellingen, Nieuwe Berichten, Mijn Assistent" staat. Nu staat daar ook "Profiel" bij. Via die link kun je je profiel updaten.

wat snelle links om te bekijken :

- clubleden pagina
- voorbeeld profiel

Elk clublid kan nu zijn profiel invullen!
Ruudje
Very nice! thumbsup.gif worshippy.gif
Ga het meteen even doen!
Don Tsurno
thumbsup.gif klinkt erg leuk, thumbs up for Ferry! yes_new.gif
Ruudje
Nou ik heb het in ieder geval even ingevuld!
Leuke pagina en heel erg tof om te zien wie er allemaal Clubleden zijn!

biggrin.gif
Dutch Dimension
Zo het heeft idd ff geduurt allemaal ,maar ziet er super uit Ferry

Iedereen ff invullen shiny.gif
FMC DOORDEWEEKS
Is idd erg leuk Ferry.
Goed bezig
Ferry
Foutje mijner zijde nog even moeten oplossen, heb ik even alles moeten resetten ... excuseer!
Dutch Dimension
He Ferry ,kan je ook een een appart gedeelte voor interieur maken?

En de tekstkaders wat groter maken

Kan mn tekst niet kwijt yummie.gif
Ferry
QUOTE (Dutch Dimension @ Jan 17 2008, 18:07) *
He Ferry ,kan je ook een een appart gedeelte voor interieur maken?

Done wink.gif
bravo 1.6 16klepper
hoi

ziet er goed uit hoor ferry!!! thumbsup.gif thumbsup.gif

greetz sieg.
BravoUser
worshippy.gif worshippy.gif worshippy.gif

Greetz,
BravoUser thumbsup.gif
Psycho
erg netjes ferry... maar dat heb ik je ook op de msn al gezegd...
Ruudje
Het interieur gedeelte kan nog niet gevuld worden! Dat onthoudt ie niet smile.gif
Ferry
QUOTE (FCS @ Jan 18 2008, 08:20) *
Het interieur gedeelte kan nog niet gevuld worden! Dat onthoudt ie niet smile.gif

Vind ik erg vreemd want anderen hebben het al ingevuld staan confused.gif en bij mij geeft 't ook geen probleem.
decibel
Ik heb me zojuist aangmeld als clublid maar wanneer kan ik mijn clublid profiel beginnen.
het geld zou al zeker over moeten zijn het is rond 2 uur met een spoedoverboeking verzonden
mvg mark
Ferry
QUOTE (Deventerdevil @ Jan 18 2008, 16:40) *
Ik heb me zojuist aangmeld als clublid maar wanneer kan ik mijn clublid profiel beginnen.
het geld zou al zeker over moeten zijn het is rond 2 uur met een spoedoverboeking verzonden
mvg mark

Dat hangt er maar ook net van af wanneer de persoon die de clublid-betalingen afhandelt kijkt of er al overboekingen binnen zijn. Dit gebeurd zo'n 2/3 keer in de week dacht ik zo, gezien er niet elke dag honderden mensen zich aanmelden. Daarbuiten is het zo dat het niet zo is dat iedereen elke dag bezig is met alles omtrend de FBC, het zou zomaar kunnen dat de persoon die dit afhandeld vandaag een dagje weg is en niet eens tijd heeft om te kijken smile.gif

Gewoon effies afwachten dus, spoedoverboeking moet je eigenlijk niet eens aan beginnen met dit soort dingen, het is geen mega-belang dat het binnen 1 dag overgemaakt is ... we zijn de belastingdienst niet wink.gif
Ruudje
QUOTE (Ferry @ Jan 18 2008, 16:21) *
Vind ik erg vreemd want anderen hebben het al ingevuld staan confused.gif en bij mij geeft 't ook geen probleem.

Hij onthoud het bij mij nu ook! smile.gif
Barracuda
Mooi gedaan Ferry...

Mogen er ook Polo's op ??? hypocrite.gif
FMC WEEKEND
hahahahaha alleen jij dan lol.gif

wel met stickers toch ???
Twister
mooi werk thumbsup.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.