Help - Search - Members - Calendar
Full Version: (TK) FIat Bravo 1.6 16V
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > WELKOM / WELCOME
Fano
HI voor de liefhebber heb ik een fiat bravo te koop is van mijn schoonbroertje geweest maar vanwegen overlijden is die in ons bezit gekomen dus dacht ik misschien dat een liefhebber hem wilt hebben!

Hij is altijd goed onderhouden geweest zie advertentie op marktplaats mocht je interesse hebben horen we het wel :http://link.marktplaats.nl/138318906
Ruudje
Op zich leuke auto maar wat weinig informatie. Ook is het altijd goed om van de binnenkant foto's te maken.
Volgens mij is het ook een schade auto gezien de ongespoten voorbumper?
tamael^
QUOTE (FCS @ Jan 16 2008, 09:27) *
Op zich leuke auto maar wat weinig informatie. Ook is het altijd goed om van de binnenkant foto's te maken.
Volgens mij is het ook een schade auto gezien de ongespoten voorbumper?

is nog wel heel gedurfde vraagprijs voor een auto in deze staat en die kilometer stand. voor ons is het toch echt eerder tussen de 2000 en 2500 als wij hem al zouden willen hebben. (spijt me maar hij is niet echt schade vrij)

verdere gegevens over onderhoud, algemene staat en een kenteken? dit geeft veel meer ruimte om informatie van de auto te vinden.

Maar, ... dit neemt nog steeds niet weg dat het hier geen plek is om je auto te posten als je hem wil verkopen. (double post dus wieweet ondertussen zamen gevoegd)

Mods, is het mogelijk om deze in het corecte topic te plaatasen?

tamael
tamael^
QUOTE (tamael^ @ Jan 16 2008, 10:40) *
is nog wel heel gedurfde vraagprijs voor een auto in deze staat en die kilometer stand. voor ons is het toch echt eerder tussen de 2000 en 2500 als wij hem al zouden willen hebben.

verdere gegevens over onderhoud, algemene staat en een kenteken geeft wieweet meer vertrouwen.

Maar, ... dit neemt nog steeds niet weg dat het hier geen plek is om je auto te posten als je hem wil verkopen.

Mods, is het mogelijk om deze in het corecte topic te plaatasen?

tamael

Bij verder kijken bleek het om een double post te gaan. (de andere staat netjes in auto's te koop) heb mijn reactie even netjes aangepast en mods zouden lullie deze zamen kunnen voegen?

tamael
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.