yourobituary
Oct 5 2003, 16:27
Hallo allen tezamen.
Ik heb een bravo, maar ik ben niet blij met de radio/cassetespeler.
Is er een mogenlijkheid om dit te vervangen??
Het is een bravo uit 1996 met de standaard radio van fiat.
Bij voorbaat dank.
je kunt bij de bekende automaterialen zaak een frontje bestellenwaar je je radio in je kunt bouwen.veel succes.greetz m@xxen
Je kunt ook de standaard radio/cassette vervangen door een originele Fiat radio/CD speler laten vervangen (heeft ook CD-changer control). Wel rete-duur (2 jaar terug 900 gulden !!!!)
yourobituary
Oct 5 2003, 17:43
QUOTE (maxxen)
je kunt bij de bekende automaterialen zaak een frontje bestellenwaar je je radio in je kunt bouwen.veel succes.greetz m@xxen
Frontje??
Er zit een trapezium achtige radio/cassette speler in.
Moet ik dat er dan uithalen??
en dan een frontje erin zetten??
yourobituary
Oct 5 2003, 18:12
Hartelijk dank voor deze informatie.
Zit er ook de normale ISO aansluiting achter??
Het is zegmaar gewoon een soort kapje dat je in het gat plaatst waar de radio zat. Zodat je rechthoekige radio er zo inpast.
yourobituary
Oct 5 2003, 18:51
Dat begrijp ik.
Maar zit er dan ook aan de standaard radio de ISO aansluiting??
Je weet wel 2 van die rechthoekige blokjes, 1 voor de 12v en - aansluiting en 1 voor de speakers??
Volgens mij heeft elke radio dat wel.
En sowieso zit bij elke radio die je nieuw koopt in de winkel een los block met +-10cm kabel eraan bijgeleverd.
Voorals je geen block in je auto hebt zitten.
yourobituary
Oct 5 2003, 18:59
Laatste vraag.
Is de radio er makkelijk uit te halen?
Of moet ik het hele dashboard uit elkaar slopen.
Bij mij ging het heel gemakkelijk ... klepje van kasettedeck indrukken zodat ie naar boven komt ( zoals je ook doet om een bandje er in te deponeren ) en daaraan kon ik hem zo eruit schuiven.
Je kunt het beste gewoon het frontje bij een Fiat dealer bestellen. (dacht rond 10 euro). Dan kunnen ze daar de oude radio er voor je uitwippen (hier heb je 2 speciale beugeltjes voor nodig). Je kan het zelf proberen met schroevendraaiers maar is niet aan te raden. De stekker is gewoon een ISO stekker. Alleen de stroom moet kruislings aansluiten anders gaat de stroom eraf als je de sleutel uit het contact haalt en dan ben je alle radiozenders kwijt.
yourobituary
Oct 5 2003, 19:47
Mensen.....heel erg bedankt voor de verleende hulp. Hiermee kan ik weer een eindje verder. Waarschijnlijk zal ik hier nog wel eens te zien zijn met het een of ander. Tot dan ; tot ziens :wink:
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.