Help - Search - Members - Calendar
Full Version: FLYERS WORDEN GEDRUKT
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > Algemeen
Pages: 1, 2
Bobi
goed nieuws mensen, het is 99% zeker dat de flyers maandag a.s. (22/03/04) worden gedrukt, dan worden ze dinsdag gesneden en zijn ze woensdag klaar biggrin.gif

- circa 1500 exemplaren
- full color
- formaat A5 (14,8 x 21 cm)
- 250 gr./m² papier

heeft iemand ideeen over de verspreiding??

gr. Bob
Dutch Dimension
Een aantal afgeven bij mij in Bergen op Zoom

Of je geeft ze aan mijn collega ( je weet wel wie ik bedoel)

En naar de rest kunnen ze opgestuurt worden ,of je geeft er ook een aantal in Breda af bij MPDay
Monstra16v
ey remco breng mij ook een een stelletje langs dan je weet waar me huis woont
The Master
En als 1 iemand ze ook bij 1 van de lede van het bestuur kan geven, dan zullen die tijdens die vergadering ook weer verder verdeeld worden smile.gif
Oxygen
Misschien kun je een enveloppe van het werk gebruiken om ze op te sturen (dan is de port tenminste al betaald :wink: lol.gif ). Ik doe dat zelf ook wel eens hoor.

Vind het wel een goed idee van The Master. In april komen we bij elkaar en dan verdelen wij ze onder ons.

En zeker heel veel flyers 25 april meenemen.
Dutch Dimension
QUOTE (Monstra16v)
ey remco breng mij ook een een stelletje langs dan je weet waar me huis woont

Ik kom wel effe langs hoor :wink:
marcelv8
The Lizzard en Monique kunnen julie dan een flink aantal flyers voor mij meenemen?? We wonen toch vlakbij elkaar :wink:

dan geef ik er ook een aantal af bij de daeler. en natyuurlijk voor alles onderweg biggrin.gif
Triple B
QUOTE (The Master)
En als 1 iemand ze ook bij 1 van de lede van het bestuur kan geven, dan zullen die tijdens die vergadering ook weer verder verdeeld worden smile.gif

dat kan dan bij mij zijn want ik woon het dichtst bij denk ik

mzzl peer
Bobi
laten we maar doen dan, ik vroeg me nog af uit welke streek iedereen van het bestuur komt? we zouden eigenlijk 12 verschillende mensen moeten hebben die in 12 verschillende proviencien wonen, voor een perfecte verspreiding

bravo GT = Brabant

rest?

gr. Bob
proud of blue
Als je er een aantal op kan sturen , dan leg ik ze bij atec tuning neer.
evill bravo
ik heb ook wel belang bij een paar flyers maar die mag je ook wel opsturen als je wilt en dan moet je maar ff zeggen wat je vergoed moet hebben biggrin.gif
BELLEZZA ITALIANA
stuur er ook maar een aantal naar mij

dan zal ik er wat bij NL POWER in zwolle neerleggen
ik heb daar wel goede contacten mee :wink:

ik zal dan ook eens wat verder in de omgeving zwolle wat zaken zoeken waar ik de flyers kan verspreiden :roll:
Triple B
even voor iedereen die de flyers wil

ki9jk even welk bestuurs lid bij jou in de buurt woon en probeeer daar wat mee teregelen want ik neem ze mee naar onze bij eenkomst

en doe dat dan d m v een PM of zo

bedankt

mzzl peer
RARARA
Ik wil er ook wel wat hebben, kweet wel wat plaatsjes waar we ze neer kunnen leggen.

t'is trouwens een leuk kado voor mijn verjaardag (22 maart), bedankt !! biggrin.gif
evill bravo
QUOTE (BRaVo GT)
even voor iedereen die de flyers wil 

ki9jk even welk bestuurs lid bij jou in de buurt woon en probeeer daar wat mee teregelen want ik neem ze mee naar onze bij eenkomst 

en doe dat dan d m v een PM of zo

bedankt 

mzzl peer

Eeeehm de eerste bestuurslid is ongeveer 1 uur a 1.5 uur rijden :?
The Master
Jongens, we zijn allemaal op t Ital fest, dus dat moet geen probleem zijn... smile.gif Daar zullen dan de folders verspreidt worden smile.gif
marcelv8
strak plan....en wel zo makkelijk... smile.gif
BELLEZZA ITALIANA
ik ben er niet op italfest :evil: :evil:

dus stuur er maar wat naar mij op :wink:
marcelv8
Hoe is het met de flyers?? biggrin.gif
Dutch Dimension
heeeeeeeel goed

Heb hier een stapeltje thuis liggen.

Thanks TD-Abarth :wink:
marcelv8
ow btw... misschien is het handig om meteen weer ff zo'n plaatsje te 'reserveren' want ik denk dat die 1500 flyers er vrij snel doorheen zijn... smile.gif

:wink:
Dutch Dimension
Ik denk dat ie elke mogelijkheid om te drukken niet onbenut laat :wink:
jwlos
inderdaad veel laten drukken want ik wil ook een stapel hebben want hier in de bollenstreek rijden heel veelbravo/a/mareas rond.

hoop dus 24april een stapel te krijgen of anders een stapeltje.

groetjes jan willem.
RARARA
Misschien ook wel een goed idee om bij E.T.S. wat flyers te verspreiden !!
The Master
Waarom aan iemand een flyer geven als die toch geen bravo/brava rijd... (lijkt me...) :oops:

Want DE kans dat je een bravorijder treft, is nogal klein... smile.gif
jwlos
lijkt me ook niet logisch inderdaad maar ik wil ze hier in de buut gewoon onder de ruitenwissers stoppen.en dan natuurlijk allen bij vo/va en marea.
Bobi
nou mensen het zijn er dus iets meer geworden dan 1500, ongeveer 3500 is een voorzichtige schatting biggrin.gif:D:D:D

ik zal aankomende week even een doos gaan afgeven bij Bravo GT in Oosterhout, hij kan ze dan meenemen naar de bestuursledenvergadering

tsja de rest kan ik hier en daar wel wat opsturen naar de geinteresseerden, de mensen die dus niet naar italfest komen en niet in de buurt wonen van een bestuurslid moeten maar even een PM sturen, dan zal ik zien wat ik kan regelen met het verspreiden via post

gr. Bob
Dutch Dimension
das helemaal geweldig Td-abarth

Echt klasse :wink:
jwlos
ik ben er met italfest dus neem aan dat ik ze daar wel krijg
LaTiNo
Fantastisch Bob! biggrin.gif
RARARA
QUOTE (The Master)
Waarom aan iemand een flyer geven als die toch geen bravo/brava rijd... (lijkt me...)  :oops: 

Want DE kans dat je een bravorijder treft, is nogal klein...  smile.gif

Nee, maar je zou er wat bij Sin zijn auto kunnen leggen :?
of misschien dat er op parkeerplaats (waar een paar duizend auto's zullen staan) wel bravo/a's zullen staan ! :shock:
Lijkt mij niet zo'n gek idee hoor !! :wink:
The Master
Da's een beter idee. En sowieso voor je directe omgeving... Ik weet een 5 tal bravo's en 2 brava's te staan... Dus die moeten zeker een flijer biggrin.gif
BELLEZZA ITALIANA
kan er nog een stapeltje naar mij verzonden worden :?:

hier in zwolle rijden ook aardig wat bravo's en bava's rond lol.gif

en ik leg er wat bij nl power neer :wink:
ambisteler
Zijn er nog flyers?
Zo ja dan wil ik er ook wel een paar zodat ik deze kan verspreiden in Flevoland.
Mochten er geen flyers meer zijn dan wil ik ook wel A5 flyers uitprinten van het model dat ik in mijn signature heb staan. (zie de link onderaan dit bericht)
Dan gebruik ik die om de Bravo en Brava rijders te "verleiden" biggrin.gif
Groeten,
Ambisteler
marcelv8
QUOTE (ambisteler)
Zijn er nog flyers?
Zo ja dan wil ik er ook wel een paar zodat ik deze kan verspreiden in Flevoland.
Mochten er geen flyers meer zijn dan wil ik ook wel A5 flyers uitprinten van het model dat ik in mijn signature heb staan. (zie de link onderaan dit bericht)
Dan gebruik ik die om de Bravo en Brava rijders te "verleiden"  :D  
Groeten,
Ambisteler

wowww die flyer van jou is super gaaf !!!!!

ech goed gedaan!!
ambisteler
Ohhh dank je Marcv8 was eigenlijk gewoon een probeerseltje (is "probeerseltje" goed nederlands? hahaha) :oops:
marcelv8
QUOTE (ambisteler)
Ohhh dank je Marcv8 was eigenlijk gewoon een probeerseltje (is "probeerseltje" goed nederlands? hahaha)  :oops:

weljah joh...probeerseltje is goed hoor biggrin.gif
alleen nu lijkt het een beetje dat het alleen voor tuning is enzo, iets voor standaard wagens er nog op en wat mij betreft kanie zo gedrukt worden! smile.gif
Triple B
flyers worden door mij naar de leden vergadering mee genomen en deel ik ze uit aan de andere bestuurs leden

dus probeer iets met een van de bestuurs leden teregelen of wacht tot ital fast want dan heeft TD-Abarth ook de rest van zijn flyers bij en dan worden ze verder uit gedeelt

kan je ook niet op ital fast komen probeer dan met een van de andere leden die wel gaan dat die de flyers dan voor je willen meenemen

mzzl Yellow Scorpion
BELLEZZA ITALIANA
bij deze dan

wie o wie komt er in de buurt van zwolle dan?????

na de vergadering of italfest

want dan kan ik er hier in de buurt ook wat verspreiden :wink:
Triple B
QUOTE (BRAVAR1)
bij deze dan

wie o wie komt er in de buurt van zwolle dan?????

na de vergadering of italfest

want dan kan ik er hier in de buurt ook wat verspreiden :wink:

ben je er niet bij dan op italfast?
ambisteler
Mwoa.....in principe is de grote foto een standaard Bravo en staan er niet veel getunde onderdelen/foto's op. Een Bravo met verbouwde interieur eentje met problemen en eentje iets anders dan standaard. Maar er kunnen altijd andere foto's in gezet worden hoor. Als de reclame voor de site maar goed door komt lol.gif . Zo kan www.fiatbravoforum.nl natuurlijk ook www.fiatbravoclub.nl worden biggrin.gif
Triple B
[img]http://www.fiatbravoforum.nl/album_pic.php?pic_id=825[/img]

dit is de flyer waar er 3500 van gemaakt zijn

TD-Abarth nog heel erg bedankt dat jij dit mogelijk heb gemaakt voor onze club

mzzl Yellow Scorpion
ambisteler
En die is HEEL MOOI!
Klasse werk!
Begrijp me niet verkeerd hoor aub ik heb die link in mijn signature geplaatst voor het geval dat er geen of niet genoeg flyers zouden zijn zodat ik zelf met een variant de verspreiding in flevoland kan verzorgen smile.gif
Groetjes,
Ambisteler
Triple B
reclame maken mag altijd en op ieders manier

dit is wat de club kan bieden
en als jij je steentje wil bij dragen op jou manier is dat ook van harte welkom

mzzl Yellow Scorpion
ambisteler
Ok dan!
Het is tenslotte ook een goed forum en erg actief.
Groet....
BELLEZZA ITALIANA
@bravogt

nee ik kom niet op italfest heb zaterdags een zware hitteraining van de brandweer dus ga zondag uitrusten
Triple B
@bravar1

als je daar tussen al die Italiaanen loop kom je helemaal tot rust

en zo iets maak je niet elke dag mee

dus ik zal als ik jou was er nog even goed over na denken :?:

mzzl Yellow Scorpion
BELLEZZA ITALIANA
das nu juist het probleem
ik kom daar niet tot rust :?
want als ik al die gave wagens zie dan maak ik zelf weer teveel plannen
etc.etc.etc.etc. :wink:
Triple B
zo de eerste stapel van 40 flyers waren al weer op bij de dealer in oosterhout

ze liggen gewoon op de toonbank en volgens personeel word er telkens vragen ze weer of ze er 1 mee mogen nemen

nu heb ik een nieuwe stapel daar neer gelegt en ben ik ook gelijk maar even door naar breda gereden en daar ook maar een stapel van 40 weg gelegt

dus flyers zijn hier erg gewilt

Mzzl Yellow Scorpion
BELLEZZA ITALIANA
tijd om er wat naar zwolle te sturen :?: :roll: :?: :wink: :?:
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.