Help - Search - Members - Calendar
Full Version: mijn voorlicht blijft branden
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
Sa-bravo
ik heb een fiat bravo

maar als ik mijn lichten uit draai dan blijven me voorlichten branden

ik kan niet vinden wat ik er aan moet doen want de vorige eigenaar heeft met de bedrading lopen klote het meeste van
de bedrading is allemaal weer door getrokken maar ik kan niet vinden waarom mijn licht blijft branden.
wie weet wat het kan zijn???
tamael^
QUOTE (Sa-bravo @ Jan 6 2008, 21:24) *
ik heb een fiat bravo

maar als ik mijn lichten uit draai dan blijven me voorlichten branden

ik kan niet vinden wat ik er aan moet doen want de vorige eigenaar heeft met de bedrading lopen klote het meeste van
de bedrading is allemaal weer door getrokken maar ik kan niet vinden waarom mijn licht blijft branden.
wie weet wat het kan zijn???

type, uitvoering en en bouwjaar? maar lijkt op een verbrande kabelboom.

tamael
dajazzz
QUOTE (tamael^ @ Jan 7 2008, 00:06) *
type, uitvoering en en bouwjaar? maar lijkt op een verbrande kabelboom.

tamael

Dit is gewoon de running daylight.
Er zit een zekering in die je er uitkunt halen dan heb je dat niet. Kijk even in je zekeringen boekje.
Ik had dat ook met mijn bravo.
Hier in Finland is dat namelijk verplicht.

Inmiddels heb ik al een tijdje geen bravo meer maar lees dit forum nog wel us)
tamael^
QUOTE (dajazzz @ Jan 7 2008, 13:38) *
Dit is gewoon de running daylight.
Er zit een zekering in die je er uitkunt halen dan heb je dat niet. Kijk even in je zekeringen boekje.
Ik had dat ook met mijn bravo.
Hier in Finland is dat namelijk verplicht.

Inmiddels heb ik al een tijdje geen bravo meer maar lees dit forum nog wel us)

Nederlandse bravo's hebben dat bij mijn weten niet. de lichten worden bij deze auto's dan ook niet met een relais geschakeld. als er met de bedrading gekloot is is er meestal een sluiting tussen de alarmlichten en koplampen. (heb dit al bij meerdere gehoord) dit komt het meest door een verkeerde inbouw van de radio.

tamael
Danny
Een los contact bij je lampen. Heb ik ook gehad. Als ik op de lamp klopte ging hij uit.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.