Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Wegversmalling
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo 2007 > Schade
Chazzo
Zo, ook nog maar net een paar maandjes in het bezit van een Bravo en ook al een schade gehad.

Een mooie wegversmalling in ons pittoreske dorpje, net halverwege de versmalling komt er een tegenligger lekker hard scheurend aan,
natuurlijk breed makend en plots *KLAP* zie nog een kapje voorbij vliegen en toen ik in de spiegel keek kon ik "rondom de auto kijken".

Helemaal aan gruzelementen dus. De andere reed door, dus vlug naar de garage, stond daar een 2e hands Bravo met dezelfde kleur en gave spiegels.
Deze is er dus vanmiddag bij mij op geplaatst, alsof er niets gebeurt is.

Behalve een paar centen armer, 275 euro, gelukkig geen verdere schade die het blauwe kapje had kunnen veroorzaken.

Had ook wel een week kunnen wachten op een splinternieuwe, maar was blijer met deze oplossing.
En deze is ook z.g.a.n.

Waarvan akte,

John
Psycho
altijd kut dit gedonder...
Ironis
Zo lekker dan..

Geen kenteken kunnen opschrijven van die idioot? Blijft een duur grapje!
Goed dat ze dit zo snel konden oplossen.. echt perfect smile.gif
Bravo JTD 105 GT
Je bedoeld zeker die irritante kl*te poortjes hier in putte ??

Altijd gedonder bij die versmallingen hier zolaatst 2 auto's een astra en van de andere kant een bedrijfs busje. Ja Hoor de kap van de spiegel vloog bijna op mn moterkap...

Hey succes met de schade.

Greetz
Chazzo
Het gebeurde bij de binnenkomst van Putte, oftewel het eruit rijden.

Maar die krengen bij de 30km zone zijn ook niet heilig, en alleman maar flink doorgassen.
Heb daar met mijn vorige auto ook wel eens een tikje gehad tegen de spiegel (ligt het tóch aan mij???) maar geen schade.

De keuze tussen velg of spiegel is trouwens in 1 seconde snel gemaakt bedacht ik me achteraf.
Wat hebben veel mensen daar hun banden al kapotgereden zeg.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.