Help - Search - Members - Calendar
Full Version: tijdafstelset 1,4 12V gevraagd
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
paulschalk
Goedemiddag,

Ik moet binnenkort mijn distributieriem gaan vervangen. Hiervoor heb ik een tijdafstelset nodig.

Heeft iemand zo'n set te koop of te leen en eventueel tips? Overigens heb ik een dergelijke set wel gezien op internet om te bestellen, maar kon er geen sleutel bij vinden om de spanrol te spannen.

Alvast vriendelijk bedankt,

Paul Schalk
tamael^
QUOTE (paulschalk @ Dec 29 2007, 13:43) *
Goedemiddag,

Ik moet binnenkort mijn distributieriem gaan vervangen. Hiervoor heb ik een tijdafstelset nodig.

Heeft iemand zo'n set te koop of te leen en eventueel tips? Overigens heb ik een dergelijke set wel gezien op internet om te bestellen, maar kon er geen sleutel bij vinden om de spanrol te spannen.

Alvast vriendelijk bedankt,

Paul Schalk

spanrol is zelfspannend. montage voorschiften in handboek gebruiken om te monteren. verder is blokkeren niet noodzakelijk omdat alles goed te markeren is. de 1.4 heeft de waterpomp op de distributie zitten dus vervangen is aan te raden.

tamael
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.