Help - Search - Members - Calendar
Full Version: lykels bravo ook schade
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Schade
lykel sok
helaas heb ik ook schade gereden zaterdag.
Ik kwam een bochtje om waar niet gestrooit was en daar ging ik met een gangetje van 20 km per uur glijden over de weg.
Helaas heb ik geen winterbanden en bleef ik maar doorglijden en kwam terecht in prikkeldraad. Heb de rillingen nog op m'n rug van et gekras frusty.gif . Moterkrap voorbumper en linkerzijscherm zitten onder diepekrassen. Wordt dus spuiten.

Aangezien er nu toch veel gespoten met worden wil ik waarschijnlijk gelijk een andere moterkap en die laten verlengen. Op mijn achterklep zitten 2 roestpuntjes dus laat hem mischien wel strak maken.
Weet iemand een goede/goedkope spuiter hiervoor???

groeten van lykel
Arjen 1.6 GT
Ai, ik krijg kippenvel als ik aan dat geluid denk. Jij ook succes met het herstellen van de schade!
RARARA
QUOTE (Arjen 1.6 GT @ Dec 28 2007, 00:31) *
Ai, ik krijg kippenvel als ik aan dat geluid denk. Jij ook succes met het herstellen van de schade!

idd we.gif

succes met het herstel, hoe ben je verzekerd Lykel ?
stampie
QUOTE (lykel sok @ Dec 27 2007, 23:42) *
helaas heb ik ook schade gereden zaterdag.
Ik kwam een bochtje om waar niet gestrooit was en daar ging ik met een gangetje van 20 km per uur glijden over de weg.
Helaas heb ik geen winterbanden en bleef ik maar doorglijden en kwam terecht in prikkeldraad. Heb de rillingen nog op m'n rug van et gekras frusty.gif . Moterkrap voorbumper en linkerzijscherm zitten onder diepekrassen. Wordt dus spuiten.

Aangezien er nu toch veel gespoten met worden wil ik waarschijnlijk gelijk een andere moterkap en die laten verlengen. Op mijn achterklep zitten 2 roestpuntjes dus laat hem mischien wel strak maken.
Weet iemand een goede/goedkope spuiter hiervoor???
groeten van lykel

He lykel,

Zonde zeg........................ doe dit keer maar geen pics!

In Veenendaal heb ik in het verleden mijn slopel corsa laten spuiten op de smalle zijde bij Sjaak Henken. Had daar wel een goed resultaat voor destijds een niet al te duur rekeningetje.
Wellicht dat dit nog zo is.

Greets Stampie
lykel sok
okay bedankt voor reacties. ben wa+ verzekerd dus schade voor mezelf.
Psycho
kut is dat altijd met die schade's...
maar met jou zorg zal deze bravo er weer helemaal bovenop komen...
je hebt in ieder geval wel stevige plannen wink.gif
stampie
Vandaag even bij mijn maat gewest. Hij laat tegenwoordig zijn auto's spuiten in Renswoude
Als je wil weten waar precies hoor ik het wel.
Deze spuiter is erg secuur en levert goed werk voor een dito prijs. Die ander die ik eerder had aangegeven (in Veenendaal) is ook erg goed maar schijnt tegenwoordig wat duurder te zijn.

Stampie
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.