Help - Search - Members - Calendar
Full Version: StrobeLights in koplamp inbouwen?
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
marcelv8
Wie kan er duidelijk vertellen (liefst met een paar fotos) hoe de strobelights (autostyle) ingebouwd moeten worden, ik heb her en der iets vernomen maar hoe het precies zit.... Ze moeten dus (ook) aankunnen zonder sleutel in het contact.

Het snoertje naar de accu toe lijkt me ook heel erg kort 30 cm is dat niet tekort??
en de snoertjes met de strobes eraan is 1 vrij lang, en de andere heel erg kort, moet dit dan verlengd worden ofzo? :?

Volgens de AutoStyle dealer hier, duurt het inbouwen bij hun 1 uur: kosten 40 euro (veel te duur aangezien dat ding zelf nog niet eens de helft kost) :evil:

wie kan me hiermee helpen?? :wink:
of misschien iemand die echt weet watie doet me helpen met monteren (tegen vergoeding). :?:

Edit by Slider: Titel aangepast.
Dutch Dimension
Het is dat we zo ver van elkaar af wonen anders kwam ik die stroboos wel effe aansluiten voor je :wink:
Slider
Moved to :arrow: Vragen/Problemen.
In de How-To sectie gaarne echt alleen how-to's.
Succes met de inbouw.
The Master
QUOTE (Remco Mathijssen)
Het is dat we zo ver van elkaar af wonen anders kwam ik die stroboos wel effe aansluiten voor je :wink:

Deal, hebbie van de zomer ff tijd... lol.gif
Ken alleen geen sleutelhanger meer krijge... frown.gif Maar tegen die tijd vind ik wel wat anders puh2.gif
marcelv8
Deze mag een slotje op wat mij betreft,

de lampjes gaan terug naar de winkel...

of delete deze topic maar, (is wat overzichtelijker voor de mensen die searchen, zou ik zowiezo met alle topics doen die 'nutteloos' zijn,

zoals nieuwe leden die ff wat willen weten of iets waarop gereageerd word.."gebruik de search, slotje dus.."

dit is enorm irri bij het searchen als je tientallen van zulke topics krijgt te zien :wink:
SNEEKY
je doet ze terug?????????????????????????????????????????????, :shock: :shock: :shock: :shock: ,why????
Dutch Dimension
QUOTE (The Master)
QUOTE (Remco Mathijssen)

Deal, hebbie van de zomer ff tijd... lol.gif
Ken alleen geen sleutelhanger meer krijge... frown.gif Maar tegen die tijd vind ik wel wat anders puh2.gif

Heb jij effe pech .
Van de zomer wordt mijn Bravo helemaal verbouwt puh2.gif

Je kunt er binnenkort alles overlezen bij projecten :wink:
marcelv8
QUOTE (SNEEKY)
je doet ze terug?????????????????????????????????????????????, :shock:  :shock:  :shock:  :shock: ,why????

* nau, alle snoertjes zijn veel te kort (merk je weer hoe "GOED" :evil: autostyle is),
* moet weer een apart (lelijk) schakelaartje bijgemaamkt worden.

Als ze nau eens een keer goed (compleet) spul gaan leveren met een goeie beschrijving erbij, en niet zon schraal tekeningetje op de verpakking die onbegrijpbaar is :roll: :twisted:

oohjah en het inbouwen kost dik 40 euro...(terwijl die zooi zelf nog niet eens de helft was... :roll: :oops: )
SNEEKY
tja,echt kut dat wel :?
ik had ze ook willen kopen bij autostyle maar nu zal ik nog es denken hoor :wink:
marcelv8
QUOTE (SNEEKY)
tja,echt kut dat wel :? 
ik had ze ook willen kopen bij autostyle maar nu zal ik nog es denken hoor :wink:

ik zeg hierbij niet dat er helemaal niks anders inkomt puh2.gif
ik ga bij een andere zaak (professioneel) eens kijken, die kunnen zo 'op maat' dingen maken of bedenken smile.gif

persoonlijk heb ik het helemaal gehad met autostyle, goedkope rommel...
(jaja me armsteun is er wel van, same that, ziet er ook simpel en goedkoop uit :oops: )
BELLEZZA ITALIANA
@marcv8
kun je niet ff een fototje van dat spul hier neerzetten
samen met de beschrijving :?:

misschien komen wij er hier wel uit hoe je simpel dat spul kan plaatsen :wink:
marcelv8
Strobes zijn terug naar de winkel biggrin.gif
weer netjes geld terug gehad, ben meteen ff naar Ron de Vries Carentertainment gegaan, en die had zeer goede kwaliteit strobes liggen, met levenslange garantie, kosten: 59 euro, van het merk StreetGlow (Onder het motto: T kost wat, maar dan heb je ook wel wat biggrin.gif)

Product Beschrijving Prijs
Creeër zeer speciale effecten met deze "headlight strobe" verlichting. De set bestaat uit 2 Xenon strobe lampjes, welke kleurecht zijn; er wordt dus niet gewerkt met plastic kapjes om de kleur aan te passen waardoor de lichtopbrengst zeer groot is. Transformator en aansluitmateriaal wordt mee geleverd. De set is te krijgen in de volgende kleuren:
- Wit
- Geel
- Paars
- Blauw
- Groen
- Rood

http://www.rondevries.nl/catalog/product_i...products_id=619
The Master
QUOTE (marcv8)
StreetGlow (Onder het motto: T kost wat, maar dan heb je ook wel wat biggrin.gif)

Streetglow is een goed merk!!! En t is kick, die verschillende kleuren! (maak t GEEN kerstboom :wink: ) Dit komt zeker op me lijstje :wink:
Dutch Dimension
Bij mij ook coool.gif
marcelv8
tog maar op zoek naar iets originelers lol.gif lol.gif lol.gif
The Master
QUOTE (marcv8)
tog maar op zoek naar iets originelers lol.gif  lol.gif  lol.gif

Neej, want ik doe qua plaatsing wat orgineels :wink: (neej, ik zeg nix)
marcelv8
QUOTE (The Master)
QUOTE (marcv8)
tog maar op zoek naar iets originelers lol.gif  lol.gif  lol.gif

Neej, want ik doe qua plaatsing wat orgineels :wink: (neej, ik zeg nix)

ja dat wat jij wil is gaaf...jammer dat ik geen ........... heb puh2.gif
Dutch Dimension
En tegen mij wilde ie niks zeggen :cry: :cry:
Den kdat ik het toch wel weet hoor.
Marr van mij zullen ze het niet horen :wink:
Weazel
heb dit weekend nog een honda zien rijden en die had rode strobolichtjes achter zijn velgen gezet echt wel machtig als je hem zag rijden.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.