Wat baal ik van die mensen die schijt hebben aan andermans bezit. Ik woon eigenlijk in een minder fijne straat wat betreft zuinig zijn op auto's. Té veel mensen die het slechts als gebruiksvoorwerp zien en een kras of deuk niets boeit. Maargoed, mij boeit het wel, en nu moet ik het weer laten fixen.
Ja precies !
Net zoals wanneer je boodschappen gaat doen. Dan parkeer je je auto netjes,maar er zijn altijd van die mensen die perse tussen de geparkeerde auto's willen lopen met hun karretje. Daar wordt ik ook zo pissig om

Dan rijden ze zelf een afgeragde bak vol met deuken of een auto "van de zaak" en interesseert het ze geen moer wat er met andermans auto gebeurt.
Als ze in eerste instantie nog niet je spiegels er af gereden hebben met hun boodschappenkarretje dan gaat het wel mis met het instappen.
Ze pleuren die deur open, tegen je auto, en dan moet alles ingeladen worden.
Ze hebben ook ooit heel mijn portier in elkaar gereden. Toen kwam ik dus terug op de parkeerplaats en zag de schade

Niks, geen briefje. Helemaal niks. Echt niet relaxed.
Zo heb ik twee keer een incident gehad met oudere mensen LOL
Een keer liet een of ander gek mens haar karretje op een heuveltje staan, die begon dus te rollen... tegen mijn auto.
Dus ik zwaar boos de auto uit en ff verhaal halen.
Leek ze niet echt te interesseren. Haar man zat in de auto een beetje dwaas rond te kijken en zelf lachte ze erom.
En ook nog een keer in de stad. Toen zette ik ff mijn vriendin af en parkeerde met twee wielen op de stoep. Nog ruimte genoeg overlatend voor voetgangers.
Komt er weer zo'n ouwe tang aan in een rolstoel. Ik denk dat haar dochter haar vooruit duwde.
Komen ze bij mijn auto aan, weet je wat ze doet ?
Ze begint, al zittend vanuit de rolstoel, tegen mijn auto aan te meppen.
Ja hoor ! Dus ik weer uitgestapt en tekeer gegaan tegen dat mens en de vrouw die haar duwde.
Schaam me wel een beetje wat ik riep (achteraf wel grappig). Ik riep keihard over straat: "moet ik dadelijk ook eens een deuk in je rolstoel trappen ?!
Dat was wel erg asociaal, maar ja, ik heb ook mijn grenzen.
Toen begon er nog een man tegen me te schreeuwen of ik dat normaal vond. Dus ontstond er nog een discussie.
PFFFFFFFFFFFFFFTTTTTTTTTTTTT... ben der helemaal klaar mee.
Maar om ff terug te komen op je verhaal. Is idd zwaar klote.
De enigste raad die ik je kan geven is om te proberen in een hoek te parkeren op een parkeerplaats. Dan heb je altijd de meeste ruimte tussen de portieren en kunnen ze een zijkant iig nie tmeer raken
Als mensen nu maar eens een beetje voorzichtiger met elkaars auto omgingen, ongeacht wat je zelf voor auto hebt. Dan zou het al een stuk beter gaan. En dan nog het fatsoen opbrengen om de zaak goed af te handelen als er schade ontstaat.
Succes ermee !
Louis