Help - Search - Members - Calendar
Full Version: hulp gevraagd bij monteren deurkruk
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
Willempie
Help.

Ik heb een fiat bravo gekocht van bouwjaar 11-1999 en nu wil ik graag andere deurgrepen omdat degene die erop zitten helemaal verweerd zijn.
Is er iemand in het zuiden des lands die aan andere deurgrepen kan komen en die mij (tegen vergoeding) kan helpen om ze te monteren.

ik zou je zeer dankbaar zijn
bartmk3
Je kunt ze kopen bij Tuynder (ff googlen) en volgens mij staat er ergens hier op het forum hoe je dat moet doen. Lijkt mij niet zo heel moeilijk, maar ja ik heb het dan ook nog niet gedaan puh2.gif
Unleashed
Nieuw kosten ze ongeveer €35,- per stuk.
BravoUser
@Willempie als je je nou eens netjes voorsteld.... in't Topic ''Welkom/Welcome''...met Foto´s enzo..!! idea.gif
Misschien word je dan eerder geholpen...nu denken de meesten dat je een passant bent met maar 1 vraag..!!??!!

Zomaar ff mijn mening...

Greetz,
BravoUser thumbsup.gif

P.S Handvaten zijn via verschillende internetkanalen gewoon (goedkoop en makkelijk) te bestellen...zelfs div. soorten. Ook voor het monteren ervan..is er een goede How-Too te vinden via de "Search" hier...!!!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.