Help - Search - Members - Calendar
Full Version: dure taart....
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Schade
Marea HLX
Zijn we even een taart wezen halen voor onze dochter, staat er een vrachtwagen "geparkeerd" voor een zebrapad, met de oplegger nog een beetje schuin. Dus ik denk, die is aan het lossen, of hij zit niet in de wagen. 2 auto's voor me gingen m rechts voorbij dus ik ook...Bij het zebrapad staat een paal, en tussen de paal en de vrachtwagen kunnen die auto's er door. Moest die 2e wachten voor de zebra, dus k sta precies in die dooie hoek, schuin voor die vrachtwagen. Ik toeter nog van: niet gaan rijden, maar hij trok al op....Wie hier schuld heeft zoekt de verzekering maar uit...Hier een fotoauwwwwwwww

FMC WEEKEND
ik krijg veel krassen weg maar dit niet meer

dit is balen man hoop dat het netjes opgelost wordt

ps was de taart wel lekker????????
Marea HLX
dat weet ik morgen.... shiny.gif
Dutch Dimension
Lekker kut weer

Suc6 met het oplossen van de schade
Mevr Brooklyn
Ik denk de vrachtwagen omdat jij op dat moment stilstond, maar dat moet je dan ook ff goed aangeven op je schadeformulier. Zowieso zal als het goed is jou verzekering dit ook uitzoeken (als je all risk verzekerd bent) anders moet je zelf de tegenpartij aansprakelijk stellen.

Succes

Ciao Evelien
Trulli
In dit geval id achteruit-rijdend verkeer altijd fout!
Dus duidelijk wie er fout is, niet jij! hypocrite.gif

Succes met de afhandeling.
stampie
Zow das zonde zeg!
Jammer hoor.
Ik heb je overigens nog niet zien rijden in Veenendaal. Dit soort schades vallen mij altijd wel op...... zekers als het een marea betreft.

Hoop op een goede afloop voor je.
Voordeel is dat je hem weer netjes kan laten maken. Al een idee waar? Ik ben met een vorige auto van mij (ingevoerde slopel corsa) bij Sjaak H op de smalle zijde geweest best een goede spuiter.

Greets stampie
Marea HLX
Nou, maar even een kleine update rondom mijn schade... Een paar weken terug, kreeg ik een brief waarin een schulddeling van 50/50 voorgesteld werd. Daar ben ik dus niet mee accoord gegaan!
M'n tussenpersoon bij de verzekering vond de schulddeling van 50/50 ook te laag, dus we gaan nog steeds voor de volle 100%.
Duurt alleen wel wat langer, maar ja ik hoop op een goed eind. De helft heb ik al in de pocket, nu de andere nog...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.