TheLizard
Oct 3 2003, 11:29
hahahaha

Monique was gisteren bruut gekilled door een honda-tje
oke het was wel een 1.6 VTI met bijna 160 pk maar dat zag ze waarschijnlijk pas toen die honda bij het stoplicht z'n achterkant liet zien
het lullige van het verhaal is natuurlijk wel dat ze gekilled is in MIJN :wink: auto
(kom maar...kom maar....)
Pestventje
Oct 3 2003, 11:34
hahaha

lol!
Volgende x toch beter kijken wat voor een 't is. Denk wel dat een HGT 'm d'r wel uit heeft kunnen trekken...
TheLizard
Oct 3 2003, 11:35
weet niet of het met de HGT lukt
de honda is denk ik veel lichter (1060 kg geloof ik)
Pestventje
Oct 3 2003, 11:37
ok, dan toch maar een Stilo Abarth er naast zetten... dag Honda!
TheLizard
Oct 3 2003, 11:42
dan zal het wel lukken
Das lullig
Ik probeer ook nooit uit te dagen in mijn auto met mijn lullig 1.6 je(100pk) :cry:
Met die van Latino heb ik tot nu toe altijd van iedereen gewonnen
(die heeft 175 pk)
ach .. mij rijd je er wel uit met m'n 1.4 S je
QUOTE (graaf)
ach .. mij rijd je er wel uit met m'n 1.4 S je

Kweet niet want de mijne is redelijk lui gereden. Ik rij alleen naar mijn werk en terug en dat zijn korte stukjes. :?
Maar we kunnen het zondag testen :twisted:
QUOTE (graaf)
daag je me nou uit ?!?!
Nee zou niet durven :oops:
Maar als je wil testen
stifler_gt
Oct 3 2003, 12:33
QUOTE (Pestventje)
Stilo Abarth doet er even lang over om op de 100 km/h te komen als een bravo HGT hoor. (8,5 sec.) die VTI doet er 8,0 sec over dus het zal niet veel schelen
De XJR 1300 van mij pa: 0 tot 100 -> 4 sec (met mij achterop...) :twisted:
QUOTE (LaTiNa)
Das lullig
Ik probeer ook nooit uit te dagen in mijn auto met mijn lullig 1.6 je(100pk) :cry:
(die heeft 175 pk)
das niet waar! En ik word zelf ook vaak genoeg getrashed
Zowieso door elke moderne diesel
Ik denk dat die gechipte JTD van 80-120 ook killt!
QUOTE (Pestventje)
Die is ook best zwaar hoor!
Maar wat dacht je van de Coupe Fiat Turbo :twisted:
QUOTE (LaTiNo)
QUOTE (LaTiNa)
Das lullig
(die heeft 175 pk)
das niet waar! En ik word zelf ook vaak genoeg getrashed
Zowieso door elke moderne diesel
Ik denk dat die gechipte JTD van 80-120 ook killt!
zucht ik kijk wel eerst met welke ik ga etteren :!:
Dat jij niet kijkt is jouw probleem, dan word je inderdaad steeds getrashed :wink:
TheLizard
Oct 3 2003, 15:35
lijkt me ook erg leuk om een simpel, oud autotje helemaal op te fokken en dan bij het stoplicht even een beetje uitdagen zodat ze met je willen racen. vervolgens rijd je ze helemaal zoek
tijdje terug was er een engels autoprogramma op tv waarin een nissan sunny uit 198x een cobra zoek reed
oke, hij had er wel voor 40.000 euro aan verspijkerd maar dat zag je dus NIET aan de buitenkant
lachen, misschien moeten we onze renault express maar gaan opfokken!!
ik wil even storen,een oug type hgt gaat van 0 naar 100 in 8.5 sec maar het nieuwe type hgt gaat in 7,9 sec naar de 100.dusss wou dit even kwijt.greetz maxxen
madbull
Oct 3 2003, 17:40
QUOTE (TheLizard)
lijkt me ook erg leuk om een simpel, oud autotje helemaal op te fokken en dan bij het stoplicht even een beetje uitdagen zodat ze met je willen racen. vervolgens rijd je ze helemaal zoek
tijdje terug was er een engels autoprogramma op tv waarin een nissan sunny uit 198x een cobra zoek reed
oke, hij had er wel voor 40.000 euro aan verspijkerd maar dat zag je dus NIET aan de buitenkant!!
Was het the 6th Gear en was het geen Viper? Ken de auto in ieder geval, meganette Nissan! Hier in de buurt rijd een Corsa A (de vierkante bak) met een 2.5 V6 uit de Calibra in het vooronder gelepeld (eigenaar is hobbymonteur, evenals zijn vrienden, allemaal loodgieters, electriciens, monteurs). Aan de buitenkant alle logo's er nog op, de roest rondom, alleen ietss dikkere bandjes... en SNEL, SNEL!
stifler_gt
Oct 3 2003, 20:42
QUOTE (maxxen)
ik wil even storen,een oug type hgt gaat van 0 naar 100 in 8.5 sec maar het nieuwe type hgt gaat in 7,9 sec naar de 100.dusss wou dit even kwijt.greetz maxxen
O, op autoweek stond 8,5 seconde (op elke site die ik kan vinden trouwens). maar het zou best kunnen hoor, zou alleen maar mooi zijn.
The Master
Oct 6 2003, 22:49
oktober 1995
november 1998
topsnelheid 210 km/h
acceleratie 0-100 km/h 8,5 s
introductie november 1998
einde januari 2001
topsnelheid 210 km/h
acceleratie 0-100 km/h 8,5 s
Komen beiden van autoweek...
Dus t scheelt niet zoveel (standaard) 147 of 155 PK...
@ graaf mag dit topic verwijderd worden? Jullie hebben lang genoeg kunnen lachen :wink: :wink:
Nee hoor grapje, lach maar, maar er komt een dag ............................ :twisted:
Monstra16v
Oct 8 2003, 19:51
hgtje sneller als stilo abarth met stuur schakelen de handgeschakelde wordt wel snel
Monstra16v
Oct 8 2003, 19:53
ik heb een powerbox gezien dan krijg ik inplaats van 85 pk 105 pk zal er ook wel voor hgt zijn denk
20pk met enkel en alleen een powerbox? Nix van geloven. Hoogstens 5 a 10 pk. Alleen met turbo's (diesels dus ook) kun je zoveel winnen. En meer ook.
Monstra16v
Oct 9 2003, 14:18
aanschaffen uitproberen door pks te meten en als et geen 20 is terug brengen
Ja, alleen kost pk's meten 150 euro ex. btw per keer :?
Dutch Dimension
Dec 7 2003, 14:19
Ben gisteren ook gekilled door een andere auto.
Oke , dit was een BMW 325.
Ik kon hem wel aardig bijhouden ook al had ik honderdkilo ballast bij me.
(kofferbak vol spullen en een passagier)
Fiat Bravo 1.8 16V GT uit 1997
QUOTE (Slider)
De XJR 1300 van mij pa: 0 tot 100 -> 4 sec (met mij achterop...) :twisted:
ik op mijn honda VFR 750 0 tot 100 -> 3 sec
The Master
Dec 7 2003, 16:17
Beetje koud nu he
Dutch Dimension
Dec 7 2003, 16:39
idd nogal koud, staat nu dan ook in de schuur te overwinteren :?
Dutch Dimension
Dec 7 2003, 18:09
kut he die winter.
Zo koud en snel donker ,je kan niets doen.
Normaal zet ik mijn auto dan in de garage , maar die staat vol met spullen van mijn oom.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.