Kelvin104
Mar 17 2004, 16:29
Via marktplaats op dit forum terecht gekomen.
Hulde aan de oprichters!! :!:
Iets waar ik mij al sinds aankoop mateloos aan irriteer is de matige verlichting van de Marea. Na in slecht weer op een op korte invoegstrook bijna rechtdoor te zijn gereden heb ik aktie ondernomen. Dure koplampen Plips Vision Plus 55 € werd niet beter. Monteur bij Fiat delaer had zelf ook een Marea en tevens niet blij met de lichtopbrengt had ook het een en ander geprobeerd, zonder succes.
Misschien dat jullie nog tips hebben!?!?!
LaTiNa
Mar 17 2004, 16:32
heb het zelfde probleem sorry :cry:
marcelv8
Mar 17 2004, 16:41
ik had juist vernomen dat de marea van die velle koplampen had...want velen hier met een bravo/a willen die marea koplampen :roll: :roll: :roll:
QUOTE (marcv8)
ik had juist vernomen dat de marea van die velle koplampen had...want velen hier met een bravo/a willen die marea koplampen :roll: :roll: :roll:
nee die willen ze hebben omdat daar helder glas in zit en niet om de licht opbrengst
Triple B
Mar 17 2004, 17:10
een ding weet ik zeker die marea koplampen geven zeker meer licht dat de normale koplampen
mzzl peer
tis de vraag of jij een HLX of een ELX hebt, de HLX is namenlijk naar mijn weten de enige met die heldere koplampen
dus als je een ELX hebt zou je HLX lampen moeten aanschaffen aan de prijs van circa 150 euro per stuk (orig. Fiat)
gr. Bob
Triple B
Mar 17 2004, 17:13
klopt ja
HLX
met een rond glaasje i p v een recht hoekig glas
mzzl peer
Monstra16v
Mar 17 2004, 17:23
mijn bravo lichten er bij jouw inzetten en jouwe aan mijn geven :?:
QUOTE (TD-Abarth)
tis de vraag of jij een HLX of een ELX hebt, de HLX is namenlijk naar mijn weten de enige met die heldere koplampen
dus als je een ELX hebt zou je HLX lampen moeten aanschaffen aan de prijs van circa 150 euro per stuk (orig. Fiat)
gr. Bob
jij zegt orgineel fiat ongeveer 150 euro per stuk maar waar dan? want ik heb dus bij de dealer gevraagd en die waren meer dan 300 euro per stuk??????
Kelvin104
Mar 17 2004, 18:50
Het is een 1.8 ELX uit 1998 met blanke koplampen
de 1ste of 4de bij
http://www.fiatbravoforum.nl/viewtopic.php?t=125
Kelvin104
Mar 18 2004, 18:10
iemand ervaring met andere wattage??
Dutch Dimension
Mar 18 2004, 18:17
Had in mijn oude wagen 90/100 w lampen
dat gaf een puist met licht
Maar in mijn Bravo durf ik ze niet te stoppen omdat de lampje nogal warm worden en bij de Bravo is alles kunststof van binnen :wink:
Kelvin104
Mar 22 2004, 15:36
Iemand ervaring met zwaardere koplampen in een Marea.
Heb plaatselijke leranciers gevraagd wat het kost en hij vroeg zich af of die wel leverbaar waren voor H7.
Hij zou dit nagaan en het antwoord kon ik vanmiddag ophalen.
Wordt vervolgt.........
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.