Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Foto's gezocht !
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > Forum Mededelingen
Ferry
Bekijk jij ook wel eens de frontpage en zeg je dan "goh, wat zou het leuk zijn als mijn auto daar ook tussen stond" ? Die kans krijg je nu!
Ik ben op zoek naar een paar mensen die een paar mooie foto'tjes van hun auto hebben (svp wel geen lage resolutie zoals 800x600) en die
het leuk vinden om hun auto terug te zien op de frontpage. Van alle mensen die reageren kies ik de mooiste foto´s uit, en die ga ik verwerken
daarvoor.

Criteria :

- mooie foto's, geen auto onder de bagger of vol met deuken ... dat doet afbraak aan de eerste indruk dus daar schieten we niets mee op.
- standaard, uitgebouwd, verlaagd, verhoogd ... alles mag smile.gif
- liefst originele foto's, in een wat hogere resolutie (minimaal 1280x960)
- liefst geen nachtfoto's, ténzij gemaakt met een goede belichting en niet teveel beweging (= onscherp dan)
- kentekens hoeven niet onherkenbaar gemaakt te worden, dat doe ik zelf gelijk.

Heb je interesse en denk je dat jouw auto wel past op de frontpage ?
Reageer in dit topic, of nog beter ... stuur een PM!

plaats hier het liefst geen foto's, dan blijft het hier overzichtelijk!
Flyby
@ Ferry.. Deze oproep is al eens eerder gedaan en derhalve heb ik nog een aardig mapje op mn pc staan. Zal ze binnenkort wel even mailen naar je! wink.gif
lykel sok
okay dank

hartelijk bedankt allebij.
ik zal ff een pm sturen naar ferry
kan ik et gelijk uitproberen na bijna 1.5 jaar smile.gif

grtzx lykel
Barracuda
Ik zal ff kijken wat ik in men schoenendoosje heb voor je Ferry..

Moet ik ze naar je mailen ??

Grtz, Mark
RARARA
Maarre Lykel, jouw wagen (destijds mijne) staat al op de site hoor wink.gif
GeMiNi
al gekeken in de gallerij voor mooie bravo/brava/marea foto's, als je die van mij wilt hebben die je ook voor de flyer hebt gebruit hoor ik het wel. Als ik binnenkort geld heb word de bravo wel weer aangepast(witte stilo abarth-velgen), maar met die 6-spaaks is de auto ook wel redelijk af dus maakt misschien niet uit
Bravo JTD 105 GT
Ferry,

Hier enkele shots die ik samen met mac (mede fcb-er) heb gemaakt misschien heb je hier iets aan. Ik heb ook nog dezelfde in hogere resoluties hoor.

Als er iets tussen zit wat je kan gebruiken maar je hebt een hogere resolutie nodig pm me ff die heb ik hier namelijk nog wel.

Ik hoop dat je er iets aan hebt.

Greetz
BravoUser
Zoals Ferry al in zijn begin post zei.....

QUOTE (Ferry @ Nov 27 2007, 20:38) *
plaats hier het liefst geen foto's, dan blijft het hier overzichtelijk!

Greetz,
BravoUser thumbsup.gif
Ferry
Inmiddels heb ik de foto's op de hoofdpagina aangepast, echter zit er een limit aan van 4 foto's die je kunt laten roteren. Ik zal proberen zo nu en dan eens wat af te wisselen zodat het toch een beetje divers blijft smile.gif
Ruudje
Heel nice ferry zag hete meteen! Top gedaan!
lykel sok
`super goed gedaan hoor ferry.
ziet er perfect uit.
groeten van lykel
bastaard
QUOTE (Ferry @ Jan 4 2008, 21:18) *
Inmiddels heb ik de foto's op de hoofdpagina aangepast, echter zit er een limit aan van 4 foto's die je kunt laten roteren. Ik zal proberen zo nu en dan eens wat af te wisselen zodat het toch een beetje divers blijft smile.gif

Is dat dan niet uit te breiden? Ik neem aan dat er iets van een database achter hangt en die dan random 4 exemplaren uit de database haalt. Je zou dat getal toch moeten kunnen aanpassen in de php code?
Dutch Dimension
Nice fotos hoor shiny.gif
Ferry
Inmiddels heb ik ook de PHP code maar opnieuw gedaan voor de voorpagina platjes, en nu kan ik wél meer dan 4 plaatjes weergeven.
Mensen die nog GOEDE foto's hebben (minimaal 1280x960 resolutie, liefst hoger) en niet té close up (vanwege bijsnijden) kunnen die MAILEN naar mij
op fromijn (at) gmail (punt) com.

plaats ze dus niét in dit topic !
mac
dank je is mooi gedaan
Psycho
mooie plaatjes ferry...
Twister
QUOTE (Psycho @ Jan 5 2008, 20:17) *
mooie plaatjes ferry...

idd leuk man! shiny.gif
Ferry
Heb het topic ff opgeschoond, offtopic replies verwijderd, foto's die gepost waren verwijderd enz.
Ik heb nu een 10-tal foto's erop staan, kunnen er nog wel meer worden dacht ik zo.

Omdat ik zelf vrij weinig tijd heb om de gallery door te spitten kan ik er niet echt aan beginnen om allemaal topics door te bladeren om daar foto's vandaan te halen, dus als je jouw auto ook op de frontpage wil zien : mail/pm me smile.gif Overigens hoef je zelf geen dingen te doen als kentekens onherkenbaar maken, dat doe ik zelf :-) werkt een stuk fijner smile.gif

@ Gemini : stuur maar wat mooie foto's dan, of wil je liever wachten tot na je "update" wink.gif
forbidden
prachtig jongen hoe jij met het forumsite omgaat thumbsup.gif thumbsup.gif

we zullen jou es een keertje in het zonnetje zetten hypocrite.gif

nee zonder dollen Fer, echt TOP

cheer.gif cheerlie-ud.gif thumbsup.gif 12dj.gif widegrin.gif michel.gif
NEO
Had ze nog niet gezien, maar mooie veranderingen Fer
Heel netjes gedaan ! thumbsup.gif
Bravo JTD 105 GT
Wow ziet er idd toppie uit. Netjes gedaan hoor wink.gif
Ferry
Thanks voor al het positieve commentaar. Ik werk aan nog véél meer dingetjes, alleen omdat mijn kennis (én tijd wink.gif) ook niet oneindig is weet ik gewoon niet wanneer ik iets af kan hebben, al werk ik soms zo hard mogelijk (zoals nu nog op dit late uur).
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.