Help - Search - Members - Calendar
Full Version: toevoeging aan het huidige bestuur
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > Forum Mededelingen
FMC DOORDEWEEKS
Na goed overleg binnen het bestuur hebben we besloten Fred (psycho) toe te voegen aan het bestuur.
Dit omdat Fred een paar hele goede ideen heeft voor de club die de club nodig heeft.
Fred gaat zich voornamelijk richten op de afdeling sponsoring

MVG het bestuur
Ruudje
Gefeliciteerd Fred het kon dan ook niet uitblijven he wink.gif

Maar zo zo sponsoring! Rijden we straks allemaal rond op air-ride met Belgische komaf puh2.gif wink.gif
RARARA
Of we hebben straks allemaal een lift thuis !! lol.gif sm_gabber.gif widegrin.gif king.gif cheer.gif

Maarre gefeliciteerd Fred, tof dat je meer voor de club kan en wilt betekenen, maar je had het al gezegdt dat als je meer vrije tijd zou hebben dat je meer wilde doen wink.gif

Succes !
Gwboes
QUOTE (FCS @ Nov 26 2007, 22:54) *
Gefeliciteerd Fred het kon dan ook niet uitblijven he wink.gif

Maar zo zo sponsoring! Rijden we straks allemaal rond op air-ride met Belgische komaf puh2.gif wink.gif

new topic: [ALL] groupsbuy: airride biggrin.gif
Psycho
@ rarara... dat klopt, en nu ik dat meer tijd en het mij gevraagd is heb ik eerst even over nagedacht en wat dingen bedacht en vervolgens ja gezegd... ga er komende tijd een hoop tijd aan besteden in ieder geval...

@ gwboes... tja hoe meer mensen er airride willen hoe meer korting er gegeven kan worden... ben al aan het kijken naar eventuele nieuwe extra sponsoren wink.gif
Dutch Dimension
Zo welkom Freddie

Met jouw hulp en enthousiasme gaat het vast goed komen thumbsup.gif
BravoUser
Ook van mijn kant uit...Welkom bij het Bestuur ^^.gif en doe je best.. yes_new.gif
We moeten maar eens kennis maken...en van ideen wisselen.. idea.gif

Greetz,
BravoUser thumbsup.gif

P.S Het is iig goed dat er weer wat gedaan/gedacht word aan sponsoring binnen de club..!!
mac
gefeliciteerd met je taak int bestuur!!!
Psycho
allemaal bedankt nogmaals...

zie hier ff een linkje naar mijn recentste plannen/ideeën...
lykel sok
hey welkom fred.

en je eerste plannen/iedeeen zijn goed hoor. thumbsup.gif
grtz lykel
Ferry
Hey Fredje, succes ermee, en gaan er met z'n allen wat moois van maken he smile.gif
FMC DOORDEWEEKS
ook van hier welkom.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.