Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Deze radioadapter: gekocht of zelfgemaakt?
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
sin

weet iemand of dit ergens te koop, zoniet probeer ik met polyester zelf iets te maken (met de nadruk op proberen smile.gif )

PS: mods, verander de titel maar, ik kwam niet op de juiste benaming :wink:

The Master:
Dit beter??? smile.gif
The Master
Zelfgemaakt... Waarom? Geen id... Denk gewoon zelf gemaakt... Ben t nog nooit tegen gekomen...
SNEEKY
ik ook niet en naar mijn mening best ook, veel te lelijk (mijn pers. mening) :?
pieter88
zelfgemaakt en nr mijn mening ook lelijk :oops:
evill bravo
QUOTE (pieter88)
zelfgemaakt en nr mijn mening ook lelijk  :oops:

same here!! :?
The Master
Alleen t feit dat de radio te ver naar voren zit is lelijk.. Voor de rest is die netjes afgewerkt..
marcelv8
Het lijkt op een afdichtkapje ofzo..voor als de originele radio eruit is...zallen ze zelf dan wel een gat in gemaakt hebben voor de radio.

(niet mooi) :?
Bobi
lelijk of niet... het is wel de eerste bravo die ik ooit heb gezien die de moeite heeft genomen om iets anders voor zijn radio te verzinnen

gr. Bob
BELLEZZA ITALIANA
@sin
:idea: als je het met de glooïng van het dashboard mee laat lopen en de radio daar gewoon strak in laat verzinken :idea:
dan staat dat volgens mij wel erg strak :roll:

niet zoals hier dat het hobbelig eruit ziet en de radio erop ligt :cry:
sin
ik heb net een idee gekregen hiervoor. we beginnen normaal gezien volgende week aan de polyesterwerken voor het dashboard, ik post de foto's enzo wel bij mijn project

ik weet wat ik moest weten, niet te koop dus

slotje :wink:
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.