Bravaabarth
Mar 16 2004, 08:54
Hey allen,
ik heb een probleempje met mn brava.
Toen ik vanmorgen mijn wagen starte, lichte de kilometerstand display niet op, hij bleef dus gewoon zwart, als ik goed keek zag ik wel dat de lettertjes er nog stonden met de km stand en dergelijke, maar het groene lampje dat erachter zit werkt dus niet meer. De rest van de lampjes van mijn snelheidsmeter en benzinemeter werken wel.
Weten jullie hoe dit gemaakt kan worden? Moet ik een nieuwe display kopen of moet er alleen een LED'je vervangen worden? En hoeveel gaat mij dit kosten? Is dit moeilijk om zelf te doen?
Greetz
SNEEKY
Mar 16 2004, 09:17
neej,helemaal niet moeilijk,je haald de kilometerteller volledig uit en aan de achterzijde zie je het lampje in een zwart voetje die jet tegen de klok losdraait,is een gewoon lampje van 1.2 W.
kan heel gemakkelijk zelf gefikst worden :wink:
Bravaabarth
Mar 16 2004, 09:20
is dus een gloeilampje en geen led ?
héhé, makkelijk om zelf te doen, ik ga al een dag bezig zijn om het uit elkaar te halen, laat staan om het terug in elkaar te fiksen !! :? :oops: :oops:
maar nee, uurtje werk als ge weet wat ge doet
The Master
Mar 16 2004, 14:00
QUOTE (sin)
maar nee, uurtje werk als ge weet wat ge doet
En wat als IK het dan moet doen??? :roll: 3 uur??
SNEEKY
Mar 16 2004, 14:26
heb ik er idd voor de zekerheid bij gezet.
in principe gaat het ook redelijk snel als je de schroeven enzo weet zitten
evill bravo
Mar 16 2004, 17:46
heb hetzelfde probleem gehad en was in een uurtje gefikst(door mezelf) waren 2 lampjes(die in een kleine rode fitting of wit zitten kun je een slagje draaien en ze zijn eruit!!
Bravaabarth
Mar 18 2004, 10:05
ok het is gelukt, ik heb er een 45 minuutjes aan gewerkt, dan vol spanning de sleutel in het contact en jawel het werkt !!
thanks !!
mag een SLOTJE op
The Master
Mar 18 2004, 12:34
Netjes :wink: Als je nog foto's heb gemaakt, zou je dan een How to willen maken voor de andere??
Slotje
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.