Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Ruitje Achterdeur
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo 2007 > Vragen en Problemen
Brooklyn
Even een tip van mijn kant voor de New Bravo-rijders, het ejtiur enielk in de neruedrethca kan vrij bewogen worden in het rubber. Met een reiaardneveorhcs kan je hem er neppiwtiu, zeer kaarbni gevoelig dus en laat er daarom wat aan doen voordat ze hem leeg nettaj!

Groetjes Rick

EDIT: ik heb de oplossing cheer.gif thumbsup.gif , ik heb de woorden die de boeven niet mogen lezen achterstevoren neergezet, dat snappen ze toch nooit !! loser.gif shutup.gif hypocrite.gif
BravoUser
Uhm... Nu weten alle potentiele dieven... hoe ze het moeten doen zonder glas gerinkel bloos.gif (Gratis en makkelijk te vinden via Google)

Je had het beter in het Clubleden topic kunnen plaatsen.
Met een vermelding hier...word Clublid en bekijk hoe je je ewuein ovarB kunt wapenen tegen gemakkelijke kaarbni..ofzoiets..!!

Greetz,
BravoUser thumbsup.gif

EDIT: Als je nu ook nog.... de Topic Titel achterstevoren zet...ben je goed bezig..!! (dus ejtiuR ruedrethcA) yummie.gif idea.gif ^^.gif
yuri
laten fixen? Hoe dan? nieuw rubber?
Brooklyn
Het zou idd een mooie stunt zijn als rijders zo lid zouden worden, maar ik bied mijn diensten/tips niet te koop aan (het is hier geen Marktplaats).

Laat het bijv kitten...

Groetjes Rick
melee
Nu de vraag dus hoe je daar achter bent gekomen hypocrite.gif
yuri
QUOTE (Brooklyn_Brava @ Nov 6 2007, 13:35) *
Het zou idd een mooie stunt zijn als rijders zo lid zouden worden, maar ik bied mijn diensten/tips niet te koop aan (het is hier geen Marktplaats).

Laat het bijv kitten...

Groetjes Rick

ik vraag niet om je diensten. Je vermeld in je startpost dat je het maar beter zo snel mogelijk kan laten maken, maar ik zie geen mogelijkheid. Kitten word volgens mij niet echt mooi...
tamael^
QUOTE (yuri @ Nov 6 2007, 20:33) *
ik vraag niet om je diensten. Je vermeld in je startpost dat je het maar beter zo snel mogelijk kan laten maken, maar ik zie geen mogelijkheid. Kitten word volgens mij niet echt mooi...

iemand die net kan kitten kan het zonder moeite netjes maken. wieweet eens vragen of de garage hier iets van weet.

tamael
yuri
QUOTE (tamael^ @ Nov 6 2007, 21:58) *
iemand die net kan kitten kan het zonder moeite netjes maken. wieweet eens vragen of de garage hier iets van weet.

tamael

ja maar: kit + mes == weg kit nosmile.gif
tamael^
QUOTE (yuri @ Nov 7 2007, 19:26) *
ja maar: kit + mes == weg kit nosmile.gif

idd een idee. maar dan zouden ze ook je achterruit er uit kunnen snijden.

nu kan ik het ruitje in 5 seconden met een zuignap los trekken. als het goed gekit zit ben je toch een paar minuten bezig wat het voordeel ten opzichte van intikken weer weg is.

dat is het idee.
yuri
QUOTE (tamael^ @ Nov 7 2007, 20:14) *
idd een idee. maar dan zouden ze ook je achterruit er uit kunnen snijden.

nu kan ik het ruitje in 5 seconden met een zuignap los trekken. als het goed gekit zit ben je toch een paar minuten bezig wat het voordeel ten opzichte van intikken weer weg is.

dat is het idee.

misschien is het niet bij iedereen zo erg? Ik krijg mijn ruitjes niet echt heel veel bewogen...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.