Help - Search - Members - Calendar
Full Version: uitvoering
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
Grego
Hallo, wie kan mij vertellen welke meer verbruikt een brava 1.2 16V of een 1.4 12V. Hoe is de verhouding qua vebruik.
meew
de 1.2 is stukken zuiniger!! shiny.gif
zonder twijfel... Ik rijd nu een 2.0 en die rijd net zo (on)zuinig als een 1.4 dan wel een bravo maar is hetzelfde als a!!
En de 1.2 doet iets van 1/14 ofzo?? ik rijd zo 1/9 cry.gif

Groetjes, Remco
RARARA
verstandiger om idd de 1.2 te pakken idea.gif

dat is de opvolger van de 1.4 uitvoering aangezien die er , om Gerard Joling te quoten: "de kracht er niet voor had" biggrin.gif
met de 1.4 zit je ongeveer op het verbruik van 1 op 10, in sommige gevallen gunstiger, in sommige slechter.
Daar de 1.2 zuiniger en ook vlotter is wink.gif

succes
tamael^
QUOTE (RARARA @ Nov 2 2007, 17:49) *
verstandiger om idd de 1.2 te pakken idea.gif

dat is de opvolger van de 1.4 uitvoering aangezien die er , om Gerard Joling te quoten: "de kracht er niet voor had" biggrin.gif
met de 1.4 zit je ongeveer op het verbruik van 1 op 10, in sommige gevallen gunstiger, in sommige slechter.
Daar de 1.2 zuiniger en ook vlotter is wink.gif

succes

en niet te vergeten veel minder storingsgevoelig. de 1.4 wou nog wel eens een beetje problemen geven met de cylinderkop en versnellingsbak.

1.2 heeft dat alles niet.

tamael
Visconti
QUOTE (tamael^ @ Nov 2 2007, 18:50) *
en niet te vergeten veel minder storingsgevoelig. de 1.4 wou nog wel eens een beetje problemen geven met de cylinderkop en versnellingsbak.

1.2 heeft dat alles niet.

tamael

Ik heb zelf ook een 1.2 16v trofeo, ik kan gemiddeld 600km op 45liter doen (dan hebk op 5 liter na, net niet de tank leeg)

Duzz da's 1/13.3 hypocrite.gif en ik heb nogal een zware voet, haha cheerlie-ud.gif
Rayman19876
Ik heb een hgt en een zware voet hypocrite.gif . Heb uit 2 tanken ongeveer 60 euri's per tank(v-Power) bijna 900 km gehaald.
Nou dan moet je met een 1.2 wel 1500 km halen uit 2 tanken.
melee
QUOTE (Visconti @ Nov 2 2007, 19:12) *
Ik heb zelf ook een 1.2 16v trofeo, ik kan gemiddeld 600km op 45liter doen (dan hebk op 5 liter na, net niet de tank leeg)

Duzz da's 1/13.3 hypocrite.gif en ik heb nogal een zware voet, haha cheerlie-ud.gif

HAHA das idd wel een redelijk verbruik;) die zware voet verdwijnt bij mij overigens weer als de tank bijna leeg is emo.gif
Rayman19876
Haha, daar heb ik ook last van trouwens. Maar niet getreurd, er zijn vele tankstations in nederland ^^.gif
bartmk3
Ik zou ook de 1.2 nemen. Toen ik voor een bravo ging kijken heb ik in zowel een 1.4 als een 1.2 gereden, en de 1.2 was merkbaar feller. Bovendien isie moderner en dus (zoals al genoemd) zuiniger. Overigens rij ik met mijn 1.4 ongeveer 1:12.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.