Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Nummerplaten
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > Algemeen
marcelv8
Goed, de meningen zijn nogal verdeel zo te zien in het andere topic, dus laten we allemaal die geinteresseerd zijn even stemmen... smile.gif
Want als we ze met Ital fest willen hebben moeten we even opschieten...

de keuze uit nummerplaat 1, 2 of 3...

NUMMERPLAAT 1. Bravo_GT
[img]http://www.fiatbravoforum.nl/album_pic.php?pic_id=796[/img]

NUMMERPLAAT 2. The Master
[img]http://www.fiatbravoforum.nl/album_pic.php?pic_id=802[/img]

NUMMERPLAAT 3. Marcv8
[img]http://www.fiatbravoforum.nl/album_pic.php?pic_id=807[/img]
BELLEZZA ITALIANA
oooeeeiiii
moeilijke keuze

vind die van marcv8 wel errruuuuggg pakkend :!:

maar die van bravo gt is ook erruuugg goed :idea:

weet nog niet op wie ik ga stemmen :oops:
BELLEZZA ITALIANA
ok heb beslist lol.gif

vind die van marcv8 het mooist, neutraalst en het pakkends

ik denk maar zo, voor diegene die de nickname wil kan altijd nog een plaat achterop zetten
Tartarus
persoonlijk vindt ik ook dat de nickname erop moet
je kent uiteraard beter de wagen vanop het forum dan de persoon zelf maar toen ik sommige wagens zag op de laatste meeting en toen ze me vertelden van wie de wagen was vondt ik toen ook al van dat zou er best wel mogen op staan en als het later op de t-shirts ook staat kan dit zeker ook geen kwaad
we hebben waarschijnlijk wel allemaal vragen voor andere forumgebruikers gehad die we op de meeting niet kunnen vragen hebben omdat we niet wisten wie wie was
en als de nickname enkel op de t-shirt staat en het is een frisse dag zoals op 29 februari dan zullen we maar weinig mensen in t-shirt zien lopen
en als we straks allemaal op de zijruiten de sticker's hebben en dan nog de zonneband + dan nog tweemaal fiatbravoclub op een nummerplaat dan wordt het stilaan teveel dus daarom kan het geen kwaad dat er onderaan de nummerplaat de link staat naar de club + de nickname in het groot erboven
marcelv8
goed..heb mijnes even aangepast, nu met nickname, let even niet op de opmaak, lettertijpe enzo kan altijd anders... :oops: tgaat ff om de ideen.
jwlos
ik vind plaat 3 idd ook de leukste en oook ivm de nickname dse meest logische.
hoop dat ze snel gaan komen.
Triple B
maar als we door gaan met de met plaat 3

dan komt nickname met een stikker ofzo?

mzzl peer
marcelv8
jah dat zou kunnen..als er zulke stickers geregeld kunnen worden...

dit zal enorm schelen in de prijs van de platen, aangezien er dan eenzelfde plaat gemaakt word.

zal ook hier wel evengoed ff vragen wat de verschil in kosten zijn.
sin
1 maar dan de nick zoals bij 3 :wink:
Dutch Dimension
Plaat NR3.

En off topic:

BPM je Avater leid me nogal af tijdens het lezen

:oops: lol.gif :wink:
marcelv8
fiatbravoclub is erg lang he voor op zo'n plaat....

ZZ-ZZ-00
FIATBRAVOCLUB

word onleesbaar klein smile.gif :?
marcelv8
net bij een zaak geweest, morgen ff bij de andere langs smile.gif

gele nummerplaat met daarop - F B C - is mogelijk

maar dan zonder kader eromheen, en de nickname in het klein eronder kan niet

kosten 11 euro per plaat
maar bij een afname van 40 stuks (voor & achter!!) 7 euro per plaat.
jwlos
QUOTE (marcv8)
net bij een zaak geweest, morgen ff bij de andere langs smile.gif 

gele nummerplaat met daarop  -  F B C  - is mogelijk 

maar dan zonder kader eromheen, en de nickname in het klein eronder kan niet

kosten 11 euro per plaat
maar bij een afname van 40 stuks (voor & achter!!)  7 euro per plaat.

doen en dan gewoon kijken met stickers voor de nickname.
kan iemand vertellen hoe hoog het zou moeten worden,die letter,want dan zal ik het hier in lisse even navragen bij een sticker en reclame ontwerp bedrijf.stuur eventueel een pm met het letter type want dit is ook prijsbepalend.
ik zal ook vragen wat kledingbedrukken kost.

greets jwlos
Bravotje
De derde ik denk dat de naam van de club belangrijker is dan de nickname als je reclame wilt maken ,als ze de naam van de club zien dan komen ze wel dichterbij, dan kunnen ze de naam van de eigenaar wel lezen, tenminste dat is mijn mening :wink:

gr mark
marcelv8
Goed als we het ermee eens zijn kunnen we voor nummerplaat 3 gaan.
En dan bijvoorbeeld met nickname stickers, zoals jwlos zei.

kader is dus niet mogelijk frown.gif zou die dus zo zijn... ohja kan ook in het geel he!! :wink:
[img]http://www.fiatbravoforum.nl/album_pic.php?pic_id=826[/img]

* Laat weten als je de plaat 3 wil...zet hieronder dan ff je naam dan zet ik ze in dit post bij mekaar, en hoeveel je er wil (neem aan 2, voor en achterkant). Bij een afname van 40 platen (20 leden) was de prijs 7 euro per stuk.

* Laat ook ff horen over de nickname stickers, dan kan jwlos daarnaar informeren.

Nummerplaat 3 voor:
- 2x Marcv8
- 2x Remco Mathijssen
- 2x jwlos
- 2x Bravar1
-
-
-
- wegens te weinig belangstelling worden er (door mij) geen platen geregeld-
-
-
-
-
-
-
Dutch Dimension
2 stuks voor mij (nr3)

En geen nicknamestickers
marcelv8
keej bericht maar ff aangepast...er kom lanzaam maar zeker meer belangstelling...dus als er genoeg mensen er een willen kan ik gaan bestellen.

Het gaat dus om een gele (of witte) plaat met de letters

- F B C -

degene die willen kunnen (bij jwlos of zelf) een sticker late maken.
Dutch Dimension
Wat gaan we nu doen???
Straks hebben we met Italfest nog niks. :roll:

Als ik volgende week niet weet wat we gaan doen laat ik zelf platen maken ergens :wink:
marcelv8
idd remco, dan laat ik ook zelf platen maken (zonder fbc reclame)!
BELLEZZA ITALIANA
doe mij maar 2 platen van marcv8 en dan met de url sticker eromheen lol.gif
Monstra16v
sticker??????????/ wordt normaal erin geslagen or
BELLEZZA ITALIANA
als ik het goed begrepen had dan wordt fbc geslagen en de omranding geplakt :?:

zo was het toch marcv8 :?:
marcelv8
QUOTE (BRAVAR1)
als ik het goed begrepen had dan wordt fbc geslagen en de omranding geplakt  :?: 

zo was het toch marcv8 :?:

even voor de duidelijkheid, ik heb bij meerdere zaken gevraagd, en er kunnen dus alleen de grote letters (maximaal 7 !!!) geslagen worden.

zo zal het dus worden (kan ook in een gele plaat, miss dat de prijs dan iets hoger ligt)

Kader kan niet, nickname onderin in het klein kan ook niet.

dus iedereen is vrij om stickers of dergelijke te plakken, de url staat al op de raamstickertjes dus (vind ik) overbodig. En tja..wie ze nickname erop wil...ga je gang puh2.gif

[img]http://www.fiatbravoforum.nl/album_pic.php?pic_id=826[/img]
RARARA
Als ik ook ff wat mag voorstellen:

Laat gewoon kentekenplaathouders maken met de URL erop, dan kan iedereen zelf platen laten maken om er in te zetten.
evill bravo
QUOTE (RARARAwatvoorautohebik?)

Laat gewoon kentekenplaathouders maken met de URL erop, dan kan iedereen zelf platen laten maken om er in te zetten.

Helemaal mee eens aangezien ik al platen heb is dit een idee aangezien er ook leden zijn die zelf al platen hebben!! biggrin.gif
Dutch Dimension
Das ook wel een goed idee.

hebben ze bij de Mazda 323F club ook
The Master
Ja, Atec stond ook met een stand, en er lagen ook van die platen... nou ja, uiteraard ff 2 meenemen (gratis of niet lol.gif ) Maar ik ga vanavond ff in gesprek met iemand die zelf nummerborden maak... Ga kijken wat kan, en wat t kan worden smile.gif
Dutch Dimension
Als je iets weet wil je het dan laten weten?
The Master
Neej, dit hou ik zekker voor mezelf, en laat jullie nix weten... :roll: :roll: :roll:

Wat denkie zelf zeg lol.gif

(ONTOPIC!!!)
marcelv8
QUOTE (RARARAwatvoorautohebik?)

dit vind ik nu echt eens een GOED plan!
biggrin.gif
jwlos
dat is inderdaad een heel goed plan maar gaat dit ook allemaal lukken voor italfest?????????????????
ik wil dan twee kaders en twee witte nummerborden lol.gif
RARARA
Word er al naar geinformeerd bij bedrijven ?
Ik hoor alleen maar ik wil dit, ik wil dat..
Als je iets wil moet je er ook iets voor doen !!

Stel even voor hoe we de betaling gaan regelen en hoeveel vraag er naar is en dan zal ik het wel gaan regelen (definitief) !! biggrin.gif
Tenzij er al iemand mee bezig is natuurlijk
marcelv8
heb al geinformeerd voor die platen (kon je lezen in dit topic) maar aangezien er maar door 4 mensen interesse is, kun je een korting vergeten, dus als er meer mensen die FBC platen willen, zeg het ff.

voor mij iig geen nummerbord houders met de url, al vind ik het idee wel heel goed!
marcelv8
diegene die hebben gezegd de platen te willen, hebben inmiddels een pm ontvangen dat het niet doorgaat.
Triple B
ok dan zet ik er nu wel een slotje op

en iedereen die kenteken platen wil hebben regelt dat voor zich zelf

mzzl peer
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.