Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Burn-Out Tankset NOS-effect
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Algemeen > Algemeen
mac
dit is best wel leuk voor je wagen alleen een beetje wijnig info
kijk zelf maar een
http://www.carplus.be/new/index.html
GeMiNi
beetje lullig alleen als je je reservewiel wilt gebruiken en deze leeg is omdat je alle lucht hebt gebruikt voor je speeltje.
mac
QUOTE (GeMiNi @ Oct 20 2007, 18:58) *
beetje lullig alleen als je je reservewiel wilt gebruiken en deze leeg is omdat je alle lucht hebt gebruikt voor je speeltje.

ja weet het ook niet.
maar heb een compressortje ovven mn banden haha
mac
nog info:
> Interieur > NOS-fles

Het is absoluut verboden om een NOS-flesNOS-fles
drukvat gevuld met nitrous-gas, ook gekend als lachgas. (NOS: Nitrous Oxide System) in je wagen te bevestigen of zelfs maar te vervoeren. NOS is een gas dat onder de ADR-regels (regels met betrekking tot gevaarlijke goederen) valt. Zowel de Europese als de Belgische wetgeving staat het vervoer ervan enkel toe onder zeer strikte voorwaarden.

Reglementering
Alle voertuigen, ongeacht de vervoerwijze en de hoeveelheid, voor het transport van samengeperste, vloeibaar gemaakte of onder druk opgeloste gassen, vallen onder het ADR-vervoer (vervoer van gevaarlijke goederen over de weg).

Europees verdrag betreffende het internationaal vervoer van gevaarlijke stoffen over de weg of ADR. ADR staat voor Accord européen relatif au transport international des marchandises Dangereuses par Route. Via een Europese richtlijn is het ook van toepassing op het grondgebied van de Lidstaten van de Europese Unie.

http://www.howtotune.be/
Psycho
purge is dit...
volgensmij mag dat wel...
en het is tevens heel erg gaaf!!!
mac
QUOTE (Psycho @ Oct 20 2007, 19:12) *
purge is dit...
volgensmij mag dat wel...
en het is tevens heel erg gaaf!!!

ja toch haha
Ferry
Ik vindt dit nogal heel erg wannabe, net als van die speakertjes die een blowoff valve geluidje afspelen loser.gif
Psycho
ja zoals het hier omschreven staat wel ja... ben ik wel met je eens ferry...
maar het echte purgen is zeker niet wannabe...
dat is echt vet...
RARARA
Zolang dat goedje niet aangesloten is op je injectie systeem, blijft het wanna wink.gif

Neemt niet weg dat het show effect niet gaaf is, maar het klopt niet loser.gif
bartmk3
QUOTE (mac @ Oct 20 2007, 19:05) *
nog info:
> Interieur > NOS-fles

Het is absoluut verboden om een NOS-flesNOS-fles
drukvat gevuld met nitrous-gas, ook gekend als lachgas. (NOS: Nitrous Oxide System) in je wagen te bevestigen of zelfs maar te vervoeren. NOS is een gas dat onder de ADR-regels (regels met betrekking tot gevaarlijke goederen) valt. Zowel de Europese als de Belgische wetgeving staat het vervoer ervan enkel toe onder zeer strikte voorwaarden.
Reglementering
Alle voertuigen, ongeacht de vervoerwijze en de hoeveelheid, voor het transport van samengeperste, vloeibaar gemaakte of onder druk opgeloste gassen, vallen onder het ADR-vervoer (vervoer van gevaarlijke goederen over de weg).

Europees verdrag betreffende het internationaal vervoer van gevaarlijke stoffen over de weg of ADR. ADR staat voor Accord européen relatif au transport international des marchandises Dangereuses par Route. Via een Europese richtlijn is het ook van toepassing op het grondgebied van de Lidstaten van de Europese Unie.
http://www.howtotune.be/

Volgens mij mag je NOS wel vervoeren. Het ADR geldt pas vanaf grote hoeveelheden, en in zo'n flesje zit misschien 2 liter.
Want anders zou je ook niet met een campinggassetje rond mogen rijden.
FMC WEEKEND
ADR is nodig na 999 liter vloeistof /brandstof naar mijn weten
bartmk3
QUOTE (FMC WEEKEND @ Oct 21 2007, 22:49) *
ADR is nodig na 999 liter vloeistof /brandstof naar mijn weten

Ligt er ook nog aan in wat voor verpakking ze zitten, je mag bijvoorbeeld wel 25x1 liter zonder ADR vervoeren, maar 25 liter in 1 tank mag dan weer niet. Etc. etc. shiny.gif
Doerak
Hahahaa...ferry.... thumbsup.gif

Is wel een beetje wannabe...ja....

Hou het genuine!!! (echt)
Groetjes vanuit brabant!!

Davidos
Riwax Nederland king2.gif
..beauty for cars..
mac
hier mag ook een slotje[ op ;-)
kan ik dat trouwens ook zelf doen?
zeg me dan eens hoe aub? ;-) ;-P
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.