Help - Search - Members - Calendar
Full Version: fiat marea sedan 16v
Fiat Bravo / Brava / Marea Club Forum > Bravo, Brava & Marea '95 - '03 > Vragen/Problemen
multyfil
hallo sins vandaag scherp sturen blokeerd het voorwiel en in een flauwe bocht wil ie recht door.heb in het boek gekeken denk aan versleten tripode koppelig ,heeft iemand hier ervaring mee. mvg. multyfil.
tamael^
QUOTE (multyfil @ Oct 19 2007, 16:58) *
hallo sins vandaag scherp sturen blokeerd het voorwiel en in een flauwe bocht wil ie recht door.heb in het boek gekeken denk aan versleten tripode koppelig ,heeft iemand hier ervaring mee. mvg. multyfil.

eek, kan veel meer zijn. een tripoid die blokkeerd zou je differentieel mee kunnen nemen. hoeft lang niet altijd maar je zou meer klachten moeten hebben zoals schudden in optrekken en zo.

lijkt mij meer iets in je stuur/rij inrichting. band slijt dan vaak scheef af.

laat wel even weten wat er is. dan kan ik dat er bij schrijven.

tamael
multyfil
QUOTE (tamael^ @ Oct 19 2007, 22:52) *
eek, kan veel meer zijn. een tripoid die blokkeerd zou je differentieel mee kunnen nemen. hoeft lang niet altijd maar je zou meer klachten moeten hebben zoals schudden in optrekken en zo.

lijkt mij meer iets in je stuur/rij inrichting. band slijt dan vaak scheef af.

laat wel even weten wat er is. dan kan ik dat er bij schrijven.

tamael

is differentieel moet een andere bak onder 1400 euro,nieuwe kost 1700.
multyfil
tamael^
QUOTE (multyfil @ Oct 23 2007, 17:33) *
is differentieel moet een andere bak onder 1400 euro,nieuwe kost 1700.
multyfil

auch, tjah. voor die 1700 mag ik toch hopen dat ze een gereviseerde of nieuwe bak plaatsen he?

anders is 1000 voor montage wel heeeeel erg duur. bak kost 2e hands met garantie 450 euro normaal. 200 winst voor hun en het ophalen. rest uurloon.

motage is wel wat werk maar moet in 1 dag te doen zijn is namelijk een 3 uur meerwerk als koppelingsplaat. (behalve de 20V blokken die hebben nog een beetje extra nodig.

tamael
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.